FANDOM

Nowe dzieci Rocka
Newf Kids on the Rock
Sezon 3, Odcinek 10
S03E10 Chris w Odcinku.
Premiera Flaga Kanady 25.11.2010
Premiera Flaga USA 13.08.2010
Premiera Flaga Polski 11.11.2010
Piosenka/i Morska szanta
Lokalizacja St. John's, Nowa Fundlandia i Labrador, Kanada
Wyzwanie Dopłynąć na wyspę
Wypicie octu jabłkowego
Przetłumaczenie zdania wypowiedzianego przez Jerda McLeana
Pocałowanie dorsza
Nagroda/y Kolacja z owoców morza
Pierwsza Klasa w Samolocie
Zwycięzca/y Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki
DJ
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Spadam w Louvrze i zero pomocy
Następny
Moja upalna Jamajka

Rodzinne miasto prowadzącego odwiedziło jedenaścioro zawodników w ramach następnego zadania. Ostatni uczestnik z podupadłej drużyny próbuje desperacko przegrać i tym samym odpaść z rywalizacji. Tymczasem dwójka uczestników usiłuje go podtrzymywać na duchu i zmusić do zostania w grze. Na sam koniec, dwie drużyny otrzymują nagrodę i nikt nie zostaje odesłany do domu z powodu czyjegoś dobrego humoru.

Fabuła

Gwen czytała książkę. Razem z Courtney rozmawiała o tym, że Heather zakochała się w Alejandro. Heather mówiła, że to nie prawda i cały czas kiedy śledziła Alejandro, myślała o swojej drużynie. W pokoju zwierzeń omawiała strategię i o zawarciu tajnego sojuszu z DJ'em, który pozostał sam w Drużynie Zwycięzców. Po chwili znalazła szczoteczkę do zębów Cody'ego, której szukała Sierra. Cody się zmartwił. Courtney poradziła Heather, żeby dała sobie spokój. W klasie ekonomicznej Noah i Owen próbowali zawrzeć tajny sojusz z DJ'em, co w ogóle im się nie udawało. Alejandro powiedział, żeby zostawili tę sprawę jemu. Heather przez przypadek wypadła z kryjówki i musiała tłumaczyć się pobytem u nich. DJ tłumaczył w pokoju zwierzeń dlaczego chce przegrać. Heather mu przeszkodziła i zaproponowała sojusz. Samolot wylądował na środku oceanu. DJ topił się. Heather rzuciła mu poduszkę, żeby się złapał i ponownie zaproponowała sojusz. Alejandro powiedział, że zaproponował mu to dużo wcześniej. Heather przyznała w pokoju zwierzeń, że Alejandro jest niezły, ale po chwili próbowała odzyskać taśmę z kamery z tym nagraniem. Chris przywitał wszystkich z akcentem nowofunlandzkim. Podał reguły pierwszego wyzwania. DJ nie cieszył się z ułatwienia jakim była łódź z silnikiem. Courtney zaproponowała swojej drużynie w jakiej formacji mają płynąć, żeby było najszybciej. Heather zgodziła się na to, bo twierdziła, że nie chce przegrać. Gwen zdziwiła się, że Heather nie protestuje. W pokoju zwierzeń Gwen mówiła, że uczucia Heather do Alejandro nie mogą pozwolić przeszkodzić Heather w grze. Powiedziała, że jej związek z Duncanem zepsuł jej cały poprzedni sezon, ale szybko poprawiła go na Trenta. Chciała odzyskać taśmę z nagraniem. Courtney powiedziała, że będzie płynąć przodem, ale Heather już na to nie pozwoliła. Mówiła, że ona sama będzie prowadzić, ale Courtney podała jej argumenty, dlaczego to ona powinna być na  czele. Heather tylko sobie z nich drwiła. DJ dryfował specjalnie, żeby przegrać. Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki dotarła do łodzi. Owen przypomniał Alejandro o DJ'u, ale Alejandro odparł, że później się nim zajmie. Dryfującego DJ'a zabrała orka. DJ bał się, że ją skrzywdzi. Wpadł do łódki i ostatecznie krzywdząc orkę i przy okazji nadlatującą mewę. Chris rozpoczął dalszą część wyzwania. DJ dryfował w łodzi. Heather przekazała dowództwo Courtney i popłynęła do DJ'a. Courtney chwaliła się swoimi umiejętnościami, ale Gwen krzyknęła, żeby w końcu płynęli. Courtney nadawała tempo łodzi. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki szybko wiosłowała i zbierała owoce morza. Owen chciał zjeść homara, ale Alejandro mu zabronił. Heather dopłynęła do DJ'a i rozmawiała z nim. Uruchomiła jego łódź i popłynęli. Chris zadał piosenkę uczestnikom. Przypomniał DJ'owi, że jeśli nie zaśpiewa to odpadnie z programu. DJ ucieszył się na tą wiadomość i nie miał zamiaru śpiewać. Jednak przypadkowo to zrobił i został w grze. Prawie Heather i DJ uderzyli w kilka gór lodowych, ale Heather ich uratowała. Rozbili się na brzegu. DJ ucieszył się, że przeżyli. Heather teraz zaproponowała mu tajny sojusz. Alejandro powiedział, że ambicji jej nie brak. Dzięki Heather DJ prowadził, ale ona sama "zagubiła" swój zespół. W tym czasie reszta Drużyny Amazonek przypłynęła do wielkiej morskiej góry na której stał Duncan. Courtney i Gwen poszły po niego, ale okazało się, że to tylko kupa kamieni. Chris kazał Heather wypatroszyć owoce morza i powiedział, że Drużyna Amazonek przegrywa. Heather upierała się, że nie może sama obierać małży, bo jest bez drużyny, ale Chris powiedział, żeby zaczęła bez innych. Heather powiedziała, że jej drużyna jaj za to zapłaci. Alejandro zapytał się jaka specjalna nagroda czeka na  jego zespół. Chris powiedział, że obserwowanie Heather przy pracy to wystarczająco dobra nagroda. Alejandro się zgodził. Heather się wkurzyła i pomyślała, że doda "kilka miłych niespodzianek do małży". Courtney i Gwen zeszły ze skały i powiedziały, że to fałszywy alarm, że zobaczyli Duncana. Sierra powiedziała, że złudzenia zdarzają się osobą, które za kimś bardzo tęsknią. Podała przykład, że też tak miała. Courtney powiedziała, że bardzo chciała zobaczyć Duncana, ale to nie wyjaśnia dlaczego Gwen też miała złudzenie. Gwen potwierdziła. Chris przedstawił etapy wyzwania Izzy i Owen mieli wypić ocet jabłkowy, Alejandro i Noah przetłumaczyć zdanie z akcentem nowo finlandzkim, a Tyler pocałować dorsza. DJ musiał przejść przez wszystkie zadania. Chris przedstawił swojego kuzyna Jerda McLeana. DJ wyszedł z domku. Heather dała mu "napar ziołowy na kaszel". DJ zdziwił się, dlaczego Heather się tak o niego troszczy. Powiedział, że nie chce zawierać żadnych sojuszy, ale i tak wypił ocet. Chris powiedział, że jeśli DJ gdzieś się zapodział Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki zacznie z przewagą. Izzy i Owen bez większych problemów wypili ocet. Nagle DJ z Heather weszli do domku i Heather powiedziała, że DJ wypił całą butelkę octu. Chris był zaskoczony. Nastąpiła druga część wyzwania. Jerd wypowiedział zdanie z nowofunlandzkim akcentem. Noah i Alejandro oburzyli się. DJ przypadkowo odpowiedział poprawnie i objął prowadzenie. Jerd wypowiedział kolejne zdanie. Noah stwierdził, że powiedział coś o tyłku Owena. Na to Jerd powiedział do Chrisa, że ten koleś jest sprytny jak krowie łajno. Alejandro zastanawiał się nad zdaniem i odpowiedział poprawnie. Czas na ostani etap wyzwania. Pomimo trudności Tyler i DJ wykonali swoje zadania i doprowadzili do remisu. Noah powiedział, że dobrze, że jego ciocia nie pozwala oglądać jego kuzynom tego programu. Przedtem Heather pokazała DJowi egipski znak na rybie. Powiedziała, że jeżeli pocałuje tego dorsza, to klątwa z niego zejdzie. DJ nie chciał w to wierzyć. Alejandro powiedział, że Heather może mieć racje. DJ jednak pocałował dorsza. Po chwili przybyła reszta drużyny Amazonek. Tłumaczyły Heather dlaczego przypłynęły tak późno. Gwen wzięła winę na siebie. Heather powiedziała, że będzie głosować na nią. Lecz Chris powiedział, że było to wyzwanie z nagrodą i nie będzie eliminacji. Courtney przyznała w pokoju zwierzeń, że zawaliła wyzwanie i powiedziała dlaczego. Chciała odzyskać taśmę z nagraniem. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki i DJ wygrali. DJ podziękował Alejandro, że dzięki niemu pozbył się klątwy. Alejandro powiedział, że to była przyjemność. Heather podrzuciła mu skarpetę Owena do kolacji, życząc złośliwie smacznego. Alejandro musiał przeczyścić usta. Potem wypuścił wszystkie ryby i przedstawił swój plan. Chris powiedział, że ten koleś jest spełnieniem marzeń każdego producenta i koszmarem wszystkich innych, kończąc odcinek.

Ciekawostki

  • Symbol jaki Alejandro namalował na rybie to "Oko Horusa".

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!