FANDOM

100px-Chrisidol

Oryginalna Głowa Chrisa McLeana (ang. McLean-Brand Chris Head) to mała, drewniana rzeźba głowy Chrisa która została ukryta w Obozie Wawanakwa w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy i na Wyspie Kości w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Posiadacz może jej użyć na jednej ceremonii eliminacji w celu uratowania się od eliminacji, co daje nietykalność. W takim przypadku odpada osoba z drugą największą ilością głosów.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Chris pierwszy raz mówi o Oryginalnej Głowie Chrisa McLeana w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, dodając również, że jest ukryta gdzieś na obszarze Obozu Wawanakwy. Kontynuuje, mówiąc, że osoba, która ją znajdzie stanie się najpotężniejszym zawodnikiem w historii programu.

250px-Backstabbers Ahoy (57)

Dawn trzyma fałszywą Głowę Chrisa McLeana, zrobioną przez Scotta.

W Prawda albo laser rekina, Scott przyznaje, że szukał statuetki, ale został zaatakowany przez zmutowanego bobra. Z tego powodu nie znalazł statuetki.

Można powiedzieć, że statuetka pojawiła się ponownie w Ahoj, załogo!, kiedy Dawn miała zostać wyeliminowana. Sięgnęła ona do worka na śmieci i wyciągnęła statuetkę Chrisa, próbując się ratować od eliminacji. Wtedy Scott ujawnił, że Dawn znalazła jedną z jego podróbek, którą wystrugał w wolnym czasie jego szczęśliwym zębem rekina. Dawn ze złości rzuciła statuetką w głowę Scotta i zaakceptowała swoją eliminacje.

250px-The Treasure Island of Dr. McLean (49)

Scott pokazuje Zoey, że znalazł Oryginalną Głowę Chrisa McLeana.

W Wyspa skarbów Dr McLeana, Chris ogłasza na początku wyzwania, że ktoś znalazł statuetkę Chrisa, jednak nie ujawnia, kto i w jaki sposób ją znalazł. Później Scott ujawnia Zoey, że znalazł ową statuetkę i powiedział jej, aby zachowała to w tajemnicy. Później musiał ją wykorzystać na ceremonii eliminacji, by uratować się od eliminacji, i wysłać Dakotę z powrotem do domu.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

TDAS Chris Heads

Kilka Oryginalnych Głów Chrisa McLeana w czołówce.

Statuetka powraca w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Na chwilę pojawia się w czołówce, gdy Heather i Sierra walczą pod wodą, o skrzynię ze skarbami, w której po otwarciu pojawia się wiele statuetek Chrisa, Cameron i Pan Kokos.

Podczas pierwszej ceremonii eliminacji w Bohaterowie kontra Dranie, Chris ujawnia, że statuetka powróciła i jest ukryta na Wyspie Kości. Każdej nocy zwycięska drużyna musi tam wysłać jedną osobę, by udała się na poszukiwania owej statuetki. Czterej zawodnicy próbowali odnaleźć statuetkę ale żadnemu się nie udało, mimo że jeden podjął próbę dwa razy.

S05E06 Immunitet dyplomatyczny

Alejandro ujawnia że ukradł statuetkę niezwyciężoności Heather, powodując jej eliminacje.

W Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, Chris mówi, że statuetka zapewniająca immunitet znajduje się na Wyspie Kości, w obszarze Strefy zabawy. Podczas konkurencji, Heather przypadkowo rozbija jajko i znajduje wewnątrz niego statuetkę Chrisa. Postanawia ukryć figurkę pod kamieniem aby pozostałą tam do końca wyzwania. Nie wiedziała jednak, że obserwował ją Alejandro. Po zakończonej konkurencji Heather wraca po statuetkę, ale ją tam nie znalazła. Na początku o kradzież obwinia Chrisa, jednak jak się później dowiedziała to Alejandro był tym, który ją ukradł, aby uchronić się przed eliminacją i tym samym spowodował eliminacje Heather.

Ciekawostki

Galeria