FANDOM

Logo Polowania na Gwiazdę

Logo Polowania na Gwiazdę.

Polowanie na Gwiazdę (ang. Celebrity Manhunt) to program telewizyjny, który pojawia się w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! i jest później wspomniany w Podsumowanie: Ratunek przez Telefon i Bitwa nad Niagarą.

S02E27 Prowadzący Polowania na Gwiazdę

Gospodarze Polowania na Gwiazdę, Blaineley i Josh.

Program skupia się na plotkach o sławnych osobach, a gospodarzami są Josh i Blaineley. Podczas specjalnego spotkania, pokazują zdjęcia i filmy, aby pokazać widzom, co robią zawodnicy Totalnej Porażki po zakończeniu drugiego sezonu. Program także spekuluje i bada, co dzieje się w życiu niektórych z byłych zawodników. Podczas wydarzenia rozdania nagród Gemmie, Sierra otrzymała rolę tymczasowej dziennikarki dla Polowania na Gwiazdę i ma przeprowadzić wywiad z uczestnikami i wydobyć z nich cały dramat; jednak nie zbyt dobrze radziła sobie w swojej nowej pracy i kończy się niepowodzeniem. Blaineley i Josh są podekscytowani tym, że mają Sierrę ze względu na to że prowadzi ona bloga na temat Totalnej Porażki, ale wraz z rozwojem serialu, Blaineley zaczyna czuć niechęć do Sierry, ponieważ denerwuje ją jej brak profesjonalizmu i znajdowania nowych plotek.

Program został wspomniany w Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, gdy Geoff informuje Bridgette, że Blaineley próbowała wrócić do pracy jako współgospodarz Polowania na Gwiazdę ale nie chcieli jej z powrotem. Ostatnim razem wspomina się program w Bitwa nad Niagarą, kiedy Blaineley dołącza do programu, podczas piosenki Blainestyczna, gdy Cody zapomina, kim jest Blaineley. Wkurzona przypomina mu, że przeprowadziła z nim wywiad dla Polowania na Gwiazdę.

Ciekawostki

Czołówka

Zobacz także

Blaineley
Relacje Bridgette | Geoff
Inne Josh | Polowanie na Gwiazdę | Totalna Porażka Podsumowanie
Gospodarze
Totalna Porażka Chris | Szef Hatchet
Totalna Porażka Podsumowanie Blaineley | Bridgette | Geoff
Polowanie na Gwiazdę Blaineley | Josh
Wariacki Wyścig Don