FANDOM

Porażko Miernik

Porażko Miernik.

Porażko Miernik (ang. Drama Machine) jest zardzewiałym robotem należącym do ekipy Polowania na Gwiazdę, a później do Chrisa. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku specjalnym Planu Totalnej Porażki. W Totalnej Porażce w Trasie robot ten należy już do Chrisa. Jego pierwszy wygląd w tym sezonie jest nieco inny od oryginału. Wraca on jednak do swojej pierwotnej formy w materiale dodatkowym Aloha, Finał!, gdzie Chris umieszcza w Porażko Mierniku spalonego i poturbowanego Alejandro, który ucierpiał od wybuchu wulkanu. W praktyce Porażko Miernik służył także jako nowe ciało Alejandro. Pojawia się on także w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdzie można wywnioskować, że Alejandro nadal siedzi w środku, ponieważ robot trzyma na rękach Heather.

Porażko Miernik pojawia się w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd w Bohaterowie kontra Dranie. Alejandro nadal znajduje się w ciele robota i pracuje jako asystent Chrisa. Chris pozwala mu także dołączyć do drużyny Nikczemnych Sępów, ponieważ brakowało im jednego gracza. Ostatecznie Alejandro uwalnia się z robota, po tym jak spadł z klifu i został uszkodzony przez rekiny. Maszyna zostaje odbudowana i pojawia się również w Lody błotnistych Lodziarzy.

Plan Totalnej Porażki

S02E27 Porażko Miernik trzyma Blaineley

Porażko Miernik trzyma Blaineley na szaro-białym ekranie.

Robot po raz pierwszy pojawia się w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!, gdzie jest wykorzystywany przez Blaineley i Josha jako wskaźnik zainteresowania wydarzeniami związanych z uczestnikami. Jednakże dozorca który był przy Porażko Mierniku twierdził, że doszło do awarii. Pod koniec odcinka, maszyna zostaje naprawiona. Kiedy Blaineley pyta o ocenę, robot początkowo daje wysoką notę i po chwili eksploduje. Później Porażko Miernik jest pokazany na szaro-białym tle, gdzie trzyma Blaineley za gardło, a obok stoi przestraszony Josh.

Totalna Porażka w Trasie

S03E06 Porażko Miernik szuka Duncana

Chris wysłał Porażko Miernik, aby szukał Duncana.

Jak się okazuje w Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette, Chris ma także własną wersje Porażko Miernika. Ten robot jest znacznie większy od poprzedniego, ma nogi zamiast kół i nie ma tylu śladów rdzy. Blaineley ujawnia, że Chris używa robota, by znaleźć Duncana, który zaginął, po rezygnacji w Przechadzka po Egipcie cz. 1. Robot idzie przez miasto w nocy, cały czas powtarzając imię "Duncan". Widać jak zagląda do pewnego domu przez okno, gdzie śpi dziewczyna, która budzi się i krzyczy z przerażenia na widok robota.

Porażko Miernik wraca do swojego wyglądu w Aloha, Finał!, gdzie w materiale dodatkowym jest w nim umieszczany Alejandro, który miał spaloną twarz od wybuchu wulkanu i został także poturbowany przez innych zawodników, którzy przebiegli po nim. Chris umieszcza go tam, aby mógł przetrwać.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Porażko Miernik pojawia się wraz z pierwszą obsadą na jachcie w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdzie trzyma Heather na rękach. Można po tym wywnioskować, że Alejandro nadal siedzi w środku.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

S05E01 Robot na klifie

Robot spada z klifu.

Porażko Miernik pojawia się w Bohaterowie kontra Dranie, wraz z Chrisem w Porcie Wstydu, kiedy Chris przedstawia uczestników, którzy mają wrócić. Kiedy Ezekiel spada do wody, Porażko Miernik łapie go przy pomocy przyssawki i wystrzeliwuje po za wyspę, zanim jeszcze wpadnie do wody. Po utworzeniu drużyn, Jo narzeka, że mają o jednego członka mniej od przeciwników. Wówczas Chris pozwala im, aby jako dodatkowego członka drużyny, wzięli robota. Kiedy Scott boi się skoczyć z klifu w obawie przed Kłem, Lightning odciąga go od skały, której się trzymał i przypadkowo wpada na robota, który strąca się z klifu i wpada do jeziora. Następnie robot jest atakowany przez rekiny i po chwili dochodzi do eksplozji w wyniku której Alejandro uwalnia się z ciała robota ku zaskoczeniu wszystkich, zwłaszcza Heather.

S05E11 Porażko miernik, Courtney i Zoey

Porażko Miernik atakuje Courtney i Zoey.

Porażko Miernik wraca w Lody błotnistych Lodziarzy, gdzie występuje jako część wyzwania. Robot ma za zadanie przeszkadzać uczestnikom w produkcji lodów w stołówce. Robot jest tym razem wyposażony w młotek, ale nadal widać uszkodzenia po wydarzeniach z Bohaterowie kontra Dranie. Na początku robot atakuje Mala, ale on odwraca jego uwagę i robot atakuje Gwen, ale wpada na ścianę. Później atakuje Courtney i Zoey przy pomocy orzeszków ziemnych. Na koniec jest widziany atakując Scotta.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro