FANDOM

Dzwoni producent

Chris udaje, że jest producentem w Trzy strefy i niemowlę.

Producenci (ang. Producers) są niewidocznymi postaciami, które są wspominane w całej serii. Są twórcami spektaklu i wymyślają wyzwania z pomocą Chrisa. W całym serialu, Chris stale wspomina, że ​​producenci są bardziej sadystyczni niż on i że to oni tworzą wyzwania, przed którymi uczestnicy muszą stawić czoło. Mimo tego, gdy są problemy lub gdy coś pójdzie nie tak, producenci dzwonią do Chrisa, który ich słucha tylko wtedy gdy ma na to ochotę.

Wyspa Totalnej Porażki

W Czynnik fobii, Bridgette siedząca sama w lesie, wspomina producentów po tym, jak usłyszała odgłos zwierzęcia, mówiąc: "Och, nawet nie próbujcie mnie przestraszyć, producenciki". Nieco później w pokoju zwierzeń, Bridgette podziękowała producentom za to że dzięki nim stawiła czoło swojemu lękowi zostania samemu w lesie.

W Ekstremalna tortura, Chris wspomina o pomyśle stworzenia kanibalistycznego show który chce wcisnąć producentom.

Jednego z producentów słychać raz w Mów mi wujku, kiedy dzwoni do Chrisa po tym, jak Izzy wytypowała samą siebie do następnego wyzwania.

W Obóz rozbitków, gdy Gwen obawia się, że ona i pozostali utknęli na "bezludnej wyspie", Duncan upiera się, że producenci wyślą po nich, grupę poszukiwawczą.

Można zasugerować w Jak spękasz, to wylatujesz, że uczestnicy (z wyjątkiem Gwen, Owena i Heather) spotkali się z producentami, gdy Chris powiedział, że producentom zabrakło pomysłów na torturowanie finałowej trójki więc poprosili wyeliminowanych uczestników o wymyślenie różnych obrzydliwych bądź niebezpiecznych zadań.

Plan Totalnej Porażki

W 3:10 do Obłędowa, producenci ponownie dzwonią do Chrisa, aby poinformować go, że zawodnicy nie mogą strzelać do siebie na śmierć i życie, jak początkowo planowali, ale zamiast tego mogą strzelać do siebie z pistoletów na wodę, aby zapobiec procesom sądowym.

W Projekt piaskowa czarownica, Chris wspomina, że ​​po tym, jak Szef Hatchet wtrącił się w wyzwanie, pomagając Trzeszczącym Żarówą, producenci wezwali go na rozmowę dyscyplinującą w celu omówienia jego działań.

W Pełny dramat, producenci dzwonią do Chrisa w połowie pierwszego wyzwania ze skakaniem z samolotu, aby powiedzieć, że pozwolono mu zmusić uczestników do skoku z samolotu bez spadochronów, stwierdzając, że spadochrony nie były używane podczas I wojny światowej, choć miało to niewiele wspólnego z wyzwaniem. W związku z tym, Chris wyrzuca skrzynie spadochronów z samolotu. Jednak okazuje się, że samolot był fałszywy i wyskoczenie z niego, bez spadochronu, nie było niebezpieczne.

W Ocean ośmiu lub dziewięciu, producenci pozwolili Courtney powrócić do programu jako zawodniczkę po tym, jak złożyła skuteczny pozew przeciwko producentom o bezprawne wydalenie z konkursu. Przez proces sądowy, finanse producentów i Chrisa mocno ucierpiały, co Chris ujawnia podczas ceremonii wręczania Pozłacanych Chrisów.

W Milion dolarów P. C., w związku z wygraniem procesu sądowego, producenci musieli się zgodzić na zasady ustalone przez prawników Courtney, pozwalające Courtney posiadać palmtopa, jeść dania z producentami i Chrisem oraz posiadać prywatną toaletę.

W Kto będzie milionerem?, Chris jest wściekły na producentów za to że oddali prowadzenie programu Totalna Porażka Podsumowanie, Bridgette i Geoff'owi po tym, jak ci pokazali wszystkim jego kompromitujące materiały wideo. Chris również chce stworzyć trzeci sezon Totalnej Porażki i chce aby producenci go sfinansowali dlatego zmniejszył budżet ostatniego odcinka.

Totalna Porażka w Trasie

W Chińska Bujda, producenci wielokrotnie dzwonią do Chrisa w całym odcinku, informując go, że budżet programu jest na wyczerpaniu, co powoduje, że Chris nie organizuje dogrywki i eliminuje zarówno Courtney, jak i Blaineley, aby zaoszczędzić pieniądze.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

W Bohaterowie kontra Dranie, Szef Hatchet informuje Chrisa (który jest w więzieniu), że producenci postanowili podpisać z nim kontrakt na kolejny sezon.

W Zrujnowany finał, po tym, jak balony z wyeliminowanymi zawodnikami odleciały w stronę słońca, producenci wydzwaniali do Chrisa z pretensjami oto, ale Chris nie chciał ich słuchać więc wyrzucił swój telefon do fosy z radioaktywnymi odpadami. Po zakończeniu finału i otrzymaniu zwycięzcy, producenci byli bardzo zadowoleni z przebiegu sezonu i chcą zacząć pracę nad kolejnym sezonem z zupełnie nową obsadą.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Niebędziesz gospodarżem

Topher odkrywa prawdę o "producencie".

Nowy uczestnik, Topher ma niecny plan przejęcia posady gospodarza programu. Do tego celu, kradnie telefon Chrisa w Problemy Ma' Ma' Małpy, i dzwoni z niego do producentów sugerując im aby zastąpili Chrisa kimś młodszym (mając siebie na myśli). Od tej pory, Topher z niecierpliwością czeka na telefon producentów z odpowiedzią. W Trzy strefy i niemowlę, producent do niego oddzwonił i zaoferował mu zajęcie posady Chrisa. Podekscytowany Topher przyjął ofertę, ale to kosztowało jego drużynę zwycięstwo. Gdy został wyeliminowany podczas ceremonii eliminacji, ogłosił, że Chris odchodzi i że przejmuje rolę gospodarza. Jednak Chris ujawnia że to on był tym, który zadzwonił do Tophera, udając, że jest jednym z producentów.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

W premierowym odcinku spin-offu, producenci poprawiają Dona, że wyścig nie jest tak naprawdę na śmierć po tym, jak gospodarz powiedział, że jest.

W W Dubaju jak w raju, Don pyta producentów, czy są pewni, że wyzwanie jest zgodne z prawem i jest zszokowany ich odpowiedzią.

Ciekawostki