Przedszkole
Przedszkole.png
Pierwsze Wystąpienie Plan Ucieczki
Ostatnie Wystąpienie TBA

Przedszkole - główna lokalizacja w Totalnej Porażce: Przedszkolaki.

Obiekty

Klasa

Podstawowa sala przedszkola, w której dzieci uczą się lub bawią. Krzesełko z żabką, w którym zazwyczaj zwierzają się, znajduje się właśnie w tym pokoju. Inne ważne przedmioty w tym pomieszczeniu to zamek do zabawy, zestaw kubełków, kącik z limitem czasu, długi stół, na którym dzieci jedzą lunch i krzesło na jajka, gdzie Gwen zwykle spędza czas.

Biuro Szefa

Kiedy nie nadzoruje dzieci, Szef spędza większość czasu w swoim biurze. Wewnątrz pokoju znajduje się sejf, w którym przechowywane są skonfiskowane zabawki dla dzieci. Przy oknie Szef ma złotą rybkę w akwarium.

Hol

Znajdujący się przy głównym wejściu, hol oddziela klasę i biuro Szefa. Podczas gdy licznik jest obecny, nikt nie jest tam widziany.

Plac zabaw

Znajduje się na podwórku przedszkola i można na nie wejść przez tylne drzwi w klasie. Wśród obiektów placu znajdują się domek na drzewie ze zjeżdżalnią, piaskownicą i zestawem huśtawek.

Parking

Parking położony jest na zewnątrz przedszkola, gdzie Szef parkuje swój samochód i motocykl. W czasie odbioru rodzice dzieci mogą tutaj parkować swoje samochody.

Kuchnia

W kuchni szef kuchni przygotowuje lunch dla dzieci. Czasami zamiast robi obiad.

Galeria

Zniszczone Przedszkole przez piłkę Owena

Przedszkole 78 lat później

Ciekawostki

  • Szef Hatchet jest jedynym nauczycielem tego przedszkola. ponieważ w serii nie było widać innych nauczycieli.
  • W Przedszkolu nie ma innych uczniów prócz Obsady z Totalnej Porażki Przedszkolaki i Nikki oraz absolwentów.
  • Jedną z głównych zasad przedszkola jest zakaz przynoszenia zabawek z domu. Mimo to ta zasada była na początku przestrzegana ale wraz z kolejnymi odcinkami może zobaczyć Gwen bawiącą się lalką która przyniosła z domu.
  • Duncan wykopał wiele otworów w podłodze aby uciec z przedszkola mimo to Lokalizacja dołków w każdym odcinku różni się.