FANDOM

Ptak (ang. Bird) jest jednym z wielu zwierząt występujących w Totalnej Porażce. Często pojawiają się wśród gałęzi drzew. Ptaki są w różnych kolorach takich jak czerwony, fioletowy, pomarańczowy, różowy, zielony, żółty i niebieski.

Wyspa Totalnej Porażki

Ptak po raz pierwszy pojawia się w czołówce. Dwa z nich razem z innymi zwierzętami, relaksują się w obecności DJ'a. Moment spokoju, zostaje zakłócony gdy martwa ryba spada na ziemię, a zwierzęta zaczynają atakować DJ'a.

W Kiepskie, gdy Heather krzyczy na Owena i Izzy (za to że Owen twierdził że jest łowcą niedźwiedzi i Izzy za to że udawała niedźwiedzia), ptak zaczął nad nimi ćwierkać. Zmęczeni i mokrzy, ponieważ musieli spać na szczycie drzewa, cała trójka krzycy, żeby się zamknął a ptak z szoku, opada na ziemię.

S01E13 Wiewiórka i ptak

Wiewiórka uderza ptaka.

W Ekstremalna tortura, różowy ptak śpiewa obok zirytowanej wiewiórki która strąca go z gałęzi drzewa. Czerwony ptak jest widoczny na początku Skarby, uderzając w drzwi od przyczepy Leshawny.

W Ukryj się i bądź podstępny, DJ i Owen ukryli się na dachu stołówki, nie zdając sobie sprawy z obecności tego drugiego, dopóki nie zobaczyli ptaka. Gdy próbowali go złapać, zobaczyli się nawzajem.

W Przednia zabawa, DJ testuje twardość swojego kasku na głowę, uderzając go o drzewo, przeszkadzając ptakowi na górze.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, na czerwonego ptaka zadziałał urok Justina, przez co się rozkojarzył i wpadł na drzewo.

Plan Totalnej Porażki

Wypchany ptak jest używany jako lotka w Dzieci za milion dolarów, podczas rundy badmintona pomiędzy Beth i Heather. Używa się go ponownie w Bunt w studiu, gdy Duncan musi rozegrać mecz z niedźwiedziem po tym, jak nie udzielił prawidłowej odpowiedzi Szefowi kuchni.

W Duma księżniczki, kilka ptaków urzekł głos Courtney gdy śpiewała piosenkę jako księżniczka.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Widać kilka ptaków unoszących się nad Dawn w czołówce, gdy nagle wyłania się zmutowany suseł z ziemi, strasząc wszystkich.

Kiedy pojawiają się nowi zawodnicy, Cameron jest podekscytowany widząc stado ptaków, dopóki nie przelatują obok niego, powodując, że spada na dolny pokład jachtu.

W Prawda albo laser rekina, Dawn wisząca do góry nogami na łóżku, rozmawia z niebieskim ptakiem. Ich rozmowę przerywa Dakota która prosi Dawn aby rozmawiała ciszej, ponieważ nie może zasnąć. Po tym, jak Dawn zauważa, że ​​wygląda na to, że ktoś zwymiotował na aurę Dakoty, Dakota krzyczy na nią, aby zjadła robaka. Ptak następnie wypluwa robaka i ofiarowuje go Dawn, która grzecznie za niego podziękowała.

S04E11 Pieczone ptaki

Trzy różowe ptaki, porażone prądem przez zmutowaną wiewiórkę.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, ptak siada na kłodzie, którą Brick używa jako sztangi. Siedzi tam nawet wtedy gdy Lightning zabiera kłodę Brick'owi. Później ptak siada na parapecie okna dziewczyn w domku Toksycznych Szczurów. Wtedy przeraził się widokiem nagiej ćwiczącej Jo.

W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, trzy różowe ptaki zostały porażone prądem przez błyskawice z oczu zmutowanej wiewiórki na początku odcinka.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

W Straszne Jedzenie, Cameron został zaatakowany przez kilka ptaków po tym, jak wypadł z toru przeszkód i wylądował w ich gnieździe. Na początku Księżycowy Obłęd, Courtney uświadamia sobie, że tęskni za Scottem (który jest na wygnaniu na Wyspie Kości), gdy widzi pomarańczowego ptaka (który jest tego samego koloru co włosy Scotta), a nawet brzmi jak on. Podczas niebieskiej pełni księżyca, pomarańczowy ptak atakuje stażystę lecąc w jego stronę z dużą prędkością. Stażysta szybko zamyka drzwi Hotelu Spa, ale ptak z łatwością się przez nie przebija. Widać także kilka niebieskich ptaków atakujących Bohaterskie Chomiki. W pewnym momencie, Mal (zła osobowość Mike'a) rozmawia z ptakiem, aby pomógł mu siać spustoszenie wśród uczestników. Nasyła go później na Duncana który miał dziwne wrażenie że go zna. Duncan później rzuca swoją czapkę z mięsa, aby pozbyć się ptaka i kilku wiewiórek, które atakowały Gwen.

W Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, niebieski ptak z trzema oczami jest wśród zmutowanych zwierząt, które zostały zamknięte w Strefie Zabawy na Wyspie Kości po wydarzeniach z poprzedniego sezonu. Duncan próbuje wziąć jajo i obiecuje że je zwróci. Kiedy ptak zaczyna płakać, Duncan próbuje go pocieszyć, tylko po to, aby również zaczął płakać.

S05E07 Trzyoki niebieski ptak

Duncan musi walczyć z ptakiem o trzech oczach w Frajerskie Uderzenia.

Duncan ponownie spotyka trójokiego ptaka w Frajerskie Uderzenia, gdzie musi walczyć z nim w pojedynku bokserskim. Pomimo wielu gróźb, Duncan odmawia walki z ptakiem, ponieważ jest on bezbronny i przegrywa walkę. Kiedy Duncan korzysta z pokoju zwierzeń, ptak dołącza do niego.

W Lody błotnistych Lodziarzy, ptak wymiotuje na lody Courtney, czyniąc je niejadalnymi.

W Zrujnowany finał, wiele ptaków pojawia się z dala od wyspy, gdy zatonęła w jeziorze pod koniec odcinka.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

S05,2E01-(Chris i Ella)

Ella jest wdzięczna ptakowi, który pomógł jej zejść na ziemię.

W tym sezonie pojawia się kolejna miłośniczka zwierząt, Ella, której śpiew oczarował faunę Wyspy Pahkitew. Wśród zwierząt często widziane są jej ptaki w różnych kolorach, w tym różowy, niebieski, fioletowy i zielony. W Więc, to jest moja drużyna?, podczas gdy Ella spada, podlatuje do niej mały ptaszek, wita go i proponuje mu zaśpiewać piosenkę. Ten sam ptak spowalnia jej upadek. Podczas wyzwania kontynuuje śpiewanie w towarzystwie ptaków. Kiedy Ella korzysta pokoju zwierzeń, kilka ptaków widać wśród zwierząt, które są z nią. Ponadto, gdy Ella podnosi wiadro brokatu, ptaki oberwały piłeczkami tenisowymi, wystrzelonymi przez Szefa kuchni.

W Problemy Ma' Ma' Małpy, Ella ujawnia że fioletowy ptaszek nazywa się Alan. Później w odcinku, przyjaciele ptaki Elli podlatują do niej, gdy śpiewa swoją ostatnią piosenkę, po wyeliminowaniu z programu. Opuszczają ją do Armaty Wstydu przy zakończeniu piosenki, a także pomagają jej, gdy zostaje wystrzelona z Wyspy Pahkitew.

W Trzy strefy i niemowlę, niebieski ptaszek został postrzelony przez Szefa Hatcheta z bazooki na pulpety.

W Rzuć i szukaj!, gdy Dave jest załamany po tym, jak Sky odrzuciła jego uczucia, wyładowuje swoją złość na dwóch zakochanych w sobie ptakach które niewiedzą o co mu chodzi.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

W Osiemnaście drużyn na starcie cz. 1, kiedy Carrie próbuje wyjaśnić Devin'owi, że wyzwanie jest bezpieczne, pomarańczowy ptak siada na barierce bezpieczeństwa wieży widokowej, powodując że ta spada. Czerwony ptak pojawia się w Poznajcie byczka z prerii, jako jedno ze zwierząt, które Owen potrącił podczas jazdy.

W Wyścigi łazików, pojawia się małżeństwo ptaka i robaka gdy Don opisuje Las Vegas jako miasto wielu złych decyzji.

Ciekawostki

  • W serii występuje łącznie siedem rodzajów ptaków, nie licząc kaczki, orła, mewy, dzięcioła i kanadyjskiej gęsi stymfalijskiej.
    • Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew jest obecnie jedynym sezonem, w którym występuje siedem gatunków ptaków, które podążają za Ellą, gdy śpiewa przy różnych okazjach. W tym przypadku zawiera różne schematy kolorów standardowego ptaka.
    • Nie pojawiły się tylko w totalnej porażce w trasie

Galeria