FANDOM

Publiczna łazienka
Wspólna łazienka
Pierwsze Wystąpienie Miejsce takie sobie cz. 1 (Obóz Wawanakwa)
Pełny dramat (Opuszczony plan filmowy)
Ostatnie Wystąpienie Jedz, puszczaj i bądź ostrożny (Obóz Wawanakwa)
Reguła kołysania (Opuszczony plan filmowy)

Publiczna łazienka (ang. Communal bathroom) to pomieszczenie znajdujące się w Obozie Wawanakwa. Są to łazienki i toalety, które są dzielone przez obie płcie. Publiczna łazienka odgrywa czasem niewielką rolę w wyzwaniach.

Wnętrze

Wewnątrz budynku znajdują się toalety, prysznice oraz umywalki. Nie są one osobne dla chłopaków i dziewczyn i zazwyczaj jedna płeć czeka na swoją kolej.

Wyspa Totalnej Porażki

W Miejsce takie sobie cz. 1, Chris zapoznaje uczestników ze wspólną łazienką, kiedy Lindsay pyta się gdzie może podłączyć prostownicę.

W Wielkie spanie, Duncan postanawia skorzystać z toalety, podczas przerwy w czytaniu przez Chrisa o historii Kanady. Widać później jak Duncan zasnął na klozecie, co skutkowało również drugą przegraną Okoni.

W W górę strumienia, Beth korzysta z toalety, kiedy Chris wyjaśniał uczestnikom zasady wyzwania przez co ta się spóźniła.

W Polowanie złej woli, Heather korzysta rano z łazienki podczas gdy inne dziewczyny czekają na zewnątrz na swoją kolej. Gwen nie wytrzymuje i postanawia załatwić swoją potrzebę w krzakach. Kiedy Heather prosi jedną z dziewczyn, by nałożyła jej balsam na plecy, wszystkie odchodzą, po za Beth, co zmusiło ją do spełnienia "rozkazu" Heather.

S01E16 Prysznice

Prysznice we wspólnej łazience.

W Skarby, Geoff miał za zadanie znaleźć klucz w szambie, co zmusiło go do zanurkowania w klozecie. Po zakończeniu wyzwania, Leshawna mści się na Heather za zniszczenie związku Gwen i Trenta, i kiedy ta bierze prysznic, przestawia rury powodując, że zaczęły na nią spływać ścieki.

W Ukryj się i bądź podstępny, w retrospekcji DJ'a, Gwen, Heather i Leshawna korzystają z łazienki, a DJ i Owen czekają na swoją kolej. Heather odkręca gorącą wodę, podczas gdy Gwen bierze prysznic. Leshawnę to zdenerwowało i zaczęła atakować Heather. Kiedy walka stała się zbyt intensywna, DJ i Owen postanowili oddalić się od budynku. Lindsay używa również jednej z kabin do schowania się w przed Szefem, ale Chris ją szybko odnajduje, mówiąc, że jeśli chce wygrać musi się bardziej postarać.

W Hak, lina i trudne zadanie, Heather postanawia zignorować ostrzeżenia Gwen "podczas horroru nie działaj w pojedynkę" i idzie do łazienki wziąć prysznic. Kiedy DJ chciał skorzystać z toalety, wziął ze sobą Geoffa, aby ten pilnował drzwi przed psychopatycznym zabójcą. DJ jest coraz bardziej przerażony będąc w toalecie. Kiedy zauważa Heather mającą na twarzy zieloną maseczkę i golącą nogi, ten wybiega z łazienki z przerażenia, mimo że Heather starała się go uspokoić mówiąc że to tylko ona. Kiedy Heather bierze prysznic, "psychopatyczny zabójca" wchodzi do łazienki. Heather początkowo myślała, że to Duncan próbuje ją nastraszyć, ale przeraziła się gdy była w błędzie.

S01E20 Obozowa toaleta

Muszla klozetowa we wspólnej łazience.

W Obłęd na Wawanakwa, uczestnik, który jako ostatni złapie zwierze jakie wylosował, będzie musiał za karę wyczyścić publiczną toaletę, która jest tym bardziej zanieczyszczona, ponieważ Owen z niej korzystał. To zadanie spada na Heather, która jako jedyna nie złapała swojego zwierzęcia. Jednakże z powodu jej paraliżu, prosi Duncana o zrobienie tego za nią, na co Duncan się zgadza. Paraliż Heather powoli mija, ale nie daje po sobie tego poznać Duncanowi, aby ten nadal czyścił za nią łazienkę.

W Jak spękasz, to wylatujesz, jedno z wyzwań Gwen, polega na wypiciu oranżady w proszku z obozowego klozetu. Gwen akceptuje to wyzwanie i je wykonała ale od razu po tym zebrało jej się na wymioty.

S01E27 Drużyna E-Scope patrzy zza ściany

Eva, Izzy i Noah chowają się za budynkiem czekając na Justina, podczas gdy inni uciekają przed łosiem.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, wspólna łazienka jest widziana kilka razy. Eva, Izzy i Noah chowają się za nią czekając na Justina. Następnie owa trójka wylewa na Justina wiadro wody, a Izzy kradnie mu walizkę z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki

W 3:10 do Obłędowa, Gwen i Trent spotykają się przed wspólną łazienką, gdzie Gwen zrywa z Trentem, gdyż ten zawalał wyzwania na korzyść jej drużyny.

W Pełny dramat, uczestnicy czekają na swoją kolej, chcąc skorzystać z toalety, kiedy Owen używa jej po zatruciu się koktajlem z wołowiny i serowych ptysiów.

W Super Haro-ld, chłopaki zakładają sojusz, dyskutując o tym w łazience, podczas mycia zębów. Po zakończeniu wyzwania, Beth, Leshawna i Lindsay po prysznicu, dyskutują o eliminacji i postanawiają pozbyć się Duncana.

W Poszlaka, Courtney bierze prysznic, podczas gdy Lindsay chce zdobyć odcisk jej stopy, lecz jej się to nie udaje.

W Reguła kołysania, Lindsay wychodzi z łazienki po kąpieli, śpiewając piosenkę.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

W Uciekający model, Anna Maria, Jo i Zoey korzystają rano z łazienki, podczas gdy Cameron i Mike gorączkowo czekają na swoją kolej. Jo irytuje Annę Marie i Zoey, kiedy zaczyna golić przy nich swoje nogi.

S04E11 Stażyści drwią z Chrisa

Stażyści przestawiają rury, powodując, że ścieki zaczynają lecieć na Chrisa.

W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, Chris wpada w jedną z pułapek Scotta i ląduje w ściekach we wspólnej łazience. Wówczas Szef przejmuje prowadzenie programu, a stażyści mają za zadanie uwolnić Chrisa z niekomfortowej sytuacji, lecz tego nie robią, a śmieją się z jego obecnej sytuacji.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

W Zrujnowany finał, publiczna łazienka zostaje zniszczona wraz ze wszystkim innym znajdującym się na wyspie Wawanakwa, kiedy ta zostaje zatopiona.

Ciekawostki

Galeria