FANDOM

Finaliści Wyspy Pakhitew

Shawn i Sky, finaliści Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew.

Shawn i Sky są finalistami Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew. Oboje zostali przydzieleni do drużyny Waneyihtam Maskwak, gdzie się bardzo dobrze dogadywali ze sobą gdyż są oni urodzonymi przywódcami a także wspierali się wzajemnie podczas wyzwań. Ich przyjaźń się jeszcze bardziej wzmocniła gdy Shawn pomagał Sky z jej związkiem z Dave'em z którym się przyjaźni. Po scaleniu drużyn, narodziła się między nimi rywalizacja gdyż oboje bardzo chcieli zdobyć milion dolarów. Ostatecznie oboje stali się finalistami, i niezależnie od wyniku finału, nie mieli urazu do zwycięzcy i opuścili wyspę w przyjaznych stosunkach.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więc, to jest moja drużyna?

Kiedy Shawn, robił uniki przed piłeczkami tenisowymi, Sky była tym pod wrażeniem mówiąc "brawo Shawn".

Kocham cię tłusta świnko

Sky jest wdzięczna Shawn'owi za to zebrał jagody dla całej ich drużyny. Podczas wyzwania, Shawn dopinguje Sky gdy ta ma problemy z przeniesieniem świni. Na koniec, Sky razem z resztą drużyny jest wdzięczna Shawn'owi za znalezienie im miejsca do spania, gdyż poprzednią noc spędzili pod gołym niebem.

Bliźniacy to nie wszystko

Sky jest wdzięczna Shawn'owi, za pozbycie się Elli nie raniąc jej uczuć. Następnie ona wraz Dave'em oferuje Shawn'owi swoją pomoc przy zbieraniu jedzenia. Shawn przyjmuje ich ofertę ale niechętnie gdyż większość ludzi w pobliżu osłabi jego czujność, przez co będzie łatwym celem dla zombi.

Kocham cię, kocham twoje węzły

Szybki łyk

Shawn pomaga Sky wypić wodę mineralną.

Sky w ramach wyzwania, musi wypić cały dzban wody mineralnej w ciągu trzydziestu sekund. Sky miała z tym kłopot więc Shawn postanawia jej pomóc przy użyciu metody "szybki łyk". Metoda ta polega na wstrząśnięciu dzbanku z wodą i wlaniu jej do ust Sky. Metoda Shawna zadziałała dzięki czemu Sky zdobyła punkt dla drużyny.

Podmuch z przeszłości

Shawn sprawdza swoją drużyne

Shawn sprawdza czy Sky nie ma żadnych ukąszeń zombi.

Sky zauważa nieobecność Shawna który uciekł gdyż myśli że na wyspie pojawiły się zombi. Kiedy Szef sprowadza go na wyzwanie, Sky żąda od niego wyjaśnień dlaczego nie stawił się na miejsce wyzwania a ten opatruje jej rękę w szukaniu ukąszeń zombi, czym Sky jest zdziwiona.

Problemy Ma' Ma' Małpy

Sky i Shawn

Shawn próbuje poinformować Sky o pikniku który Dave dla niej przygotował.

Shawn spotyka się z Dave'em który przygotował romantyczny piknik dla Sky. Widząc zamiary Dave'a, Shawn próbuje wytłumaczyć mu że Sky jest ambitną dziewczyną, gdyż przybyła na wyspę, nie po to by się umawiać z chłopakami tylko zdobyć milion dolarów, pokazując przy tym że Shawn bardzo dobrze zna Sky. Jednak gdy Dave pyta się Shawna czy nie zapłacił by miliona by chodzić z dziewczyną swoich marzeń, Shawn (który jest dość w skalistych relacjach z Jasmine) bardzo się wzruszył i postanowił przyprowadzić Sky do Dave'a. Gdy w końcu znalazł Sky, próbował ją poinformować o tym co Dave dla niej przygotował, ale bardzo się mieszał w swoich słowach. Zanim dokończył zdanie, przerwał mu w tym Chris zawiadamiając zawodników o dzisiejszym wyzwaniu.

To jest dziura!

Na początku odcinka, Sugar zaoferowała Shawn'owi sojusz w celu zaszkodzeniu relacją między Sky a Dave'em. Shawn jednak odmówił pokazując przy tym że ceni sobie Sky i Dave'a jako przyjaciół.

Gorączka Scarlett

Sky razem z Jasmine i Sugar była onieśmielona gdy Shawn niszczy armie robo-Chrisów. W pokoju zwierzeń przyznaje że patrzenie jak Chris dostawał bęcki od Shawna było bardzo pobudzające.

Upadek Sky

Sky wie że nowy związek Shawna z Jasmine jest dla niej poważnym zagrożeniem na dojście do finału, więc by ich pokonać, niechętnie zawiera sojusz z Sugar.

Obozowicze z talentem

Shawn Sky przed biegiem

Shawn i Sky wymieniają się spojrzeniami przed wyzwaniem.

Shawn gdy się dowiedział że Sugar ma część mózgu w szyi, w pokoju zwierzeń przyznał że Sky ma większą szanse na dojście do finału ale Sugar ma większą szansę na przeżycie apokalipsy zombi. Gdy zawodnicy muszą wymyślić swoje wyzwania, zarówno Shawn, Sky jak i Sugar skierowali swoje wyzwania na słabościach pozostałej dwójki. Shawn był wściekły gdy się dowiedział że wyzwanie Sky będzie pierwsze, ale się ucieszył gdy się dowiedział że będzie to bieg przez płotki. Jednak niezbyt to mu wychodziło. Podczas wyzwania Shawna, skakania po drzewach, oboje utrzymywali równe tempo.

Oboje kpili z drugiego gdy skakali z drzewa na drzewa. Gdy Shawn został zaatakowany przez małpę, Sky zwinnie przeskakuje na drugie drzewo strasząc przy tym małpę, przez co Shawn upada na ziemię i musi całe wyzwanie zacząć od początku. Sky wtedy naśmiewa się z Shawna za to że ten daje jej łatwe zwycięstwo, na co Shawn ze złością warknął i znowu zaczął się wspinać na drzewo. Na koniec wyzwania Shawna, to Sugar zajęła pierwsze miejsce a Sky musi odnowa je zacząć, ale Shawn szyderczy z niej mówiąc że już nie musi gdyż to on zajął drugie miejsce dając Sky ostatnie. W ostatnim wyzwaniu Sugar, konkursie talentów, oboje byli wzajemnie onieśmieleni swoimi występami a także byli szokowani występem Sugar i jej "craptry". W końcu to Sugar odpadła, a Chris deklaruje że Shawn i Sky są finalistami sezonu.

Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda

ShawnVsSky

Sky kpi z błędów gramatycznych Shawna.

Przed rozpoczęciem wyzwania, Sky kpi z błędów gramatycznych Shawna. Ten natomiast się śmieje ze Sky gdy jej pomocnikiem okazał się Dave gdyż on i Jasmine uważają że Dave jest niekompetentny fizycznie jak i psychicznie odkąd Sky go odrzuciła kilka odcinków temu. W finale oboje zaciekle rywalizują ze sobą, a także śmieją się gdy jeden prześcignie drugiego. Podczas przerwy, Chris pokazuje wszystkim materiały wideo pokazujące jak Shawn obraża Jasmine. Sky naśmiewała się wtedy z Shawna lecz później kiedy Chris pokazuje taśmę przesłuchań Sky w który jest ujawnione że Sky ma już chłopaka, było widać że Shawn był tą informacją, wstrząśnięty.
Shawn kontra Sky

Shawn i Sky w ostatecznym boju o wygraną.

W Ostatecznym wyścigu, oboje utknęli na górze którą pomocnicy stworzyli. Shawn godzi się z porażką i cieszy się że Jasmine spełni swoje marzenia w przeciwieństwie do Sky która nie mogąc pogodzić się z przegraną, ze złości mocno tupie przez co góra na której ona i Shawn stoją, pękła i runęła. Niezależnie od końcówki, nie mieli urazy do zwycięzcy i w przyjaznych stosunkach opuścili wyspę.

Ciekawostki

Zobacz także

Shawn
Relacje Wszyscy | Dave | Jasmine | Sugar | Sky
Sky
Relacje Wszyscy | Dave | Shawn | Sugar