FANDOM

Mogła bym zjeść nogi od stołów

Sugar zabiera worek jedzenia Shawna.

Shawn i Sugar na początku Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew, zostali umieszczeni w drużynie Waneyihtam Maskwak, gdzie początkowo nie wykazywali niechęci do siebie. Sugar szanowała Shawna jako lidera ich drużyny, a Shawn, był miły wobec Sugar ale jak zresztą większość kolegów z drużyny, był zirytowany, jej obrzydliwymi nawykami. Po jakimś czasie, Shawn zauważył że Sugar źle traktuje jego przyjaciół i zaczął ją trochę nie lubić. Ich konflikt, powstał wtedy gdy Sugar spowodowała eliminacje Jasmine w Upadek Sky, z którą Shawn jest w związku, a w Obozowicze z talentem, konflikt stał się bardziej intensywny, gdyż Sugar stała się bardziej nikczemna.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Kocham cię tłusta świnko

Maskwak podczas narady

Shawn sugeruje by to Sugar wzięła ostatnią przeszkodę.

Na początku wyzwania, Shawn sugeruje by to Sugar wzięła ostatnią przeszkodę, gdyż dorastała na farmie więc ma doświadczenie z tłustymi świniami. Sugar przyznała mu racje, ale odmówiła, przekazując przeszkodę Leonard'owi. Na koniec Sugar razem z innymi dziękuje Shawn'owi za znalezienie jaskini do spania, choć trochę narzekała że nie jest zbyt komfortowa.

Bliźniacy to nie wszystko

Kto jest głodny

Sugar skacze na Shawna.

Kiedy Shawn przynosi drużynie jedzenie, szczęśliwa Sugar skacze na Shawna, powalając go na ziemie i zabiera mu worek z jedzeniem. Widać że Shawn'owi się to nie podobało.

Kocham cię, kocham twoje węzły

Kiedy Sugar próbuje zaatakować Elle, Shawn razem z Dave'em, interweniuje i obezwładnia Sugar.

Podmuch z przeszłości

Shawn opatruje Sugar i swoją drużynę, czy nie mają "ugryzień zombi" gdyż wierzy że na wyspie jest apokalipsa zombi. Sugar prawie zwymiotowała gdy poczuła odór Shawna (ze względu na to że pokrył się śmieciami by upodobnić się do zombi), i stwierdza że śmierdzi jak pacha skunksa.

Problemy Ma' Ma' Małpy

Shawn razem z innymi patrzy na Sugar, która śmieje się z Elli która wyznała że ma złamane serce. Później, gdy drużyna przyprowadza niedźwiedzią do Chrisa, Sugar stosuje na nim chwyt Heimlicha, by wyciągnąć małpę co Shawna i drużynę zdegustowało. Później, Shawn i drużyna wiwatuje gdy Sugar wrzuciła monetę do automatu dzięki czemu zagwarantowała ich drużynie zwycięstwo.

To jest dziura!

Oferta sojuszu Sugar

Reakcja Shawna, gdy Sugar zaproponowała mu sojusz z nią.

Sugar pragnie rozdzielić Dave'a i Sky mówiąc Shawn'owi że mogą zawrzeć sojusz przez co jedno z nich może wylecieć z programu. Shawn wtedy chłodno stwierdza że pewnie będzie to ona. Wtedy Sugar proponuje Shawn'owi utworzenie sojuszu w celu zaszkodzeniu relacją między Dave'em a Sky. Shawn odmawia, a w pokoju zwierzeń przyznaje że wolał by być zjedzonym przez zombi. Później, w jaskini kiedy Sugar zaczęła emitować wiązkę światła z pępka po zjedzeniu świecącego ślimaka, Shawn w przeciwieństwie do Dave'a i Sky nie był tym obrzydzony. Kiedy drużyna uciekała przed Misiem Jubilerem, Sugar wepchnęła Shawna, Dave'a i Sky do wody która nieco później okazała się odpadami z wychodka.

Trzy strefy i niemowlę

Shaw przerażony Sugar

Shawn jest przerażony zachowaniem Sugar.

Shawn każe Sugar wrócić po niemowlę które zostawiła w pierwszej strefie. Po wykonaniu tego, Sugar budzi grzechotnika który ugryzł lwa który prawdopodobnie zjadł grzechotnika. Shawn wtedy stwierdził że Sugar jak na żyjącą osobę jest bardzo przerażająca. W ostatniej strefie, oboje nieśli sparaliżowanego Dave'a.

Gorączka Scarlett

Posypka do pączków

Sugar zjada posypkę do pączków z reki Shawna.

Gdy Shawn zauważa "wulkan" z którego wybuchła posypka do pączków. Sugar mówi że jej marzenie się spełniło i zjada z ręki Shawn posypkę. Kiedy wszyscy zostali zaatakowani przez Chriso-boty Sugar opowiada jak jej wujek zrobił armie robotów z osuw i foli aluminiowej z jego zdjęciami na twarzach. Po usłyszeniu tego, Shawn w pokoju zwierzeń, przyznaje że bardzo chciałby poznać rodzinę Sugar. Pod koniec, Shawn gratuluje Sugar skutecznego obezwładnienia Scarlett jej własnymi włosami.

Upadek Sky

Sugar zawarła sojusz z Sky z powodu związku Shawna z Jasmine.

Obozowicze z talentem

Tego craptry nieda się słuchać

Shawn jak i Sky, nie może słuchać craptry Sugar.

Shawn jest zdegustowany gdy Sugar wyjawiła że część mózgu ma w szyi ale, w pokoju zwierzeń, przyznał że dzięki temu, Sugar ma dużą szansę przetrwać apokalipsę zombi gdyż zombi nie atakują szyi. Oboje wraz ze Sky, zaciekle rywalizowali ze sobą w wyzwaniu gdyż całej trójce zależało na wejściu do finału. Kiedy przyszła kolej na wyzwanie Shawna, Sugar była tym podekscytowana gdyż myślała że dostaną jetpacki, ale w jego wyzwaniu chodziło o wspinanie po drzewach czym Sugar była rozczarowana. Kiedy przyszła kolej na wyzwanie Sugar, "konkurs talentów", ta naśmiewa się z Shawna jak z Sky gdyż uważa że są beztalenciami. Shawn był bardzo zmartwiony, gdyż nie ma szczególnego talentu poza "ucieczką przed zombi". Postanowił więc zaprezentować "serenadę na pasze". Sugar szydziła z jego pokazu, ale była w szoku gdy zobaczyła że sędziom podobał się jego występ. Uważał że to z litości, ale nie i Shawn dostał największą ilość punktów i zagwarantował sobie wejście do finału. Sugar się tym jednak nie przejęła i uważała że to ona będzie górą. Kiedy przyszła jej kolej występu, Shawn razem z innymi był w szoku po wysłuchaniu i zobaczeniu jej "craptry". Na koniec Shawn razem z Sky patrzył jak Sugar zostaje wystrzelona z Armaty Wstydu.

Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda

Gdy Chris wyjaśnia, jak wcześniej wyeliminowani zawodnicy zostaną wybrani na pomocników Shawna i Sky, ci zaczęli się skręcać z obrzydzenia, gdy monitor zatrzymuje się na zdjęciu pozującej Sugar.

Ciekawostki

Zobacz także

Shawn
Relacje Wszyscy | Dave | Jasmine | Sugar | Sky
Sugar
Relacje Wszyscy | Ella | Shawn | Sky