FANDOM

S05E02 Sierra ze smartfonem

Sierra pokazuje swój smartfon do kamery w pokoju zwierzeń.

Smartfon Sierry (ang. Sierra's smartphone) jest różowym urządzeniem należącym do Sierry. Mimo, że Sierra nie ukrywa swojego uzależnienia do technologii, jest to jedyne urządzenie Sierry jakie można było spotkać w programie. Pozwala ono na kontynuowanie pisania bloga z fanami, a także wyświetlać zdjęcia Cody'ego. Jedno ze zdjęć Cody'ego, który jest pod prysznicem, najprawdopodobniej służy jako tapeta.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Czołówka

Sierra pojawia się między Mike'em a Zoey, kiedy chcą się pocałować i robi im zdjęcie. Oboje odwracają się od błysku.

Bohaterowie kontra Dranie

Sierra robi zdjęcie Muszli Wstydu, podczas eliminacji Lindsay.

Zły lęk

S05E02 Szalona Sierra

Sierra zrobiła zdjęcie Courtney, gdy ta jeszcze spała.

W domku, Sierra irytuje Courtney kiedy robi jej zdjęcie smartfonem, gdy ta jeszcze śpi. W pokoju zwierzeń, Sierra mówi, że chociaż nie lubi łamać regulaminu Chrisa, to przemyciła swój smartfon, gdyż inaczej nie mogła by skontaktować się z fanami i wierzy, że dzięki temu będzie bliżej Cody'ego. Wówczas też pisze informacje, że Zoey jest jeszcze słodsza niż w telewizji, a Courtney jest bardziej "Courtney'owa" niż wcześniej.

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

S05E03 Sierra kładzie smartfon

Sierra kładzie smartfon do łóżka.

Kiedy Sierra kładzie się do spania, umieszcza swój smartfon na poduszce i przykrywa kocem. Na nim widnieje również zdjęcie Cody'ego pod prysznicem i Sierra całuje swój smartfon na dobranoc. Courtney nazywa wówczas Sierre "dziwadło".

Straszne Jedzenie

Kiedy Bohaterskie Chomiki urządzają przyjęcie powitalne dla Duncana, Sierra śpieszy po smartfon by zrobić zdjęcie. Jest zszokowana, kiedy widzi, że jej urządzenie zostało zniszczone na kawałki. Ale jest bardziej sfrustrowana tym, że straciła zdjęcia Cody'ego, które na nim były. Wówczas pojawia się retrospekcja, w której widać jak Mal wchodzi do pokoju dziewczyn, a następnie bierze smartfon Sierry i zgniata go ręką. Sam proponuje jej by użyła wyobraźni i wyobraziła sobie Cody'ego. Wówczas Sierra widzi Duncana, Mike'a, Sama i Zoey jako Cody'ich. Podczas wyzwania Sierra trzyma swój smarfon, kiedy Cameron został wystrzelony z wirówki. Uważa, że naprawiła go za pomocą taśmy klejącej.

Księżycowy Obłęd

Sierra nie może wytrzymać bez jej smartfonu i zaczyna zastanawiać się nawet nad tym czy skoro nie ma swojego telefonu to czy w ogóle istnieje.

Frajerskie Uderzenia

Duncan wspomina o smartfonie Sierry, kiedy rozmawia z Zoey wymieniając wszystkie rzeczy, które podejrzewa, że Mal zniszczył.

Ciekawostki

  • Smartfon Sierry jest identyczny co palmtop Courtney. Różnica jest jedynie w kolorze. Smartfon Sierry jest różowy.
  • Mimo, że Chris zabrał w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy telefon Dakoty i konsolę Sama, to nie robi tego ze smartfonem Sierry. Pomimo faktu, że Sierra nawet nie próbuje ukryć jego posiadania.
  • Jest to jedno z czterech urządzeń, które odgrywają rolę w eliminacji zawodnika. Inne to palmtop Courtney, konsola Sama i komórka Chrisa.

Zobacz także

Sierra
Relacje Wszyscy | Alejandro | Cameron | Chris | Cody | Gwen | Heather
Inne Cody Jr. | Cody 1 i 2 | Smartfon Sierry