FANDOM

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sojuszach z Totalnej Porażki, odwiedź stronę Sojusze.
S02E14 To niesprawiedliwe

Courtney głównie przez swój charakter, ma spore problemy ze znalezieniem sojusznika.

Sojusze Courtney to jedne z ważniejszych sojuszy stworzonych podczas Planu Totalnej Porażki, Totalnej Porażki w Trasie i w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Pierwszy z tych sojuszy został zawarty z Beth w Skulona Courtney, ukryty Owen. Courtney zastanawia się również, czy do jej sojuszu nie wciągnąć Owena, jednak ten pomysł nigdy nie wszedł w życie. Ten krótkotrwały sojusz rozpada się w 2008: Owen w kosmosie, po kłótni Beth i Courtney.

W Totalnej Porażce w Trasie, w Z Archiwum 52, Courtney zakłada drugi sojusz z Heather i Sierrą, w celu eliminacji Gwen z zemsty za to że pocałowała Duncana. Jednak w Piknik pod Wiszącą Skałą, Heather zdradza sojusz, przechodząc na stronę Cody'ego i Gwen, gdyż ma dosyć tego, że Courtney ciągle stara się przegrać, co oznacza, ze Courtney działa teraz tylko z Sierrą. Sojusz został rozwiązany od razu po wyeliminowaniu Gwen a Courtney zawarła sojusz z Alejandro który się rozpadł z eliminacją Courtney w Chińska Bujda.

W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, Courtney ponownie tworzy kilka sojuszy, choć żaden z nich nie staje się oficjalny. Ze względu na swój związek ze Scottem i odnowioną przyjaźnią z Gwen widzi w nich swoich najsilniejszych sprzymierzeńców. Wszystko idzie po jej myśli do momentu, dopóki jej wysiłki nie zostają zniszczone przez Mala, który ujawnia jej prawdziwe intencje w Lody błotnistych Lodziarzy, przez co wszyscy się od niej odwrócili.

Plan Totalnej Porażki

Skulona Courtney, ukryty Owen

S02E22 Mam serowe chrupki

Courtney próbuje wciągnąć Beth do sojuszu, oferując jej przekąski i słodycze.

Courtney zdaje sobie sprawę, że chłopaki mają przewagę liczebną nad dziewczynami, licząc trzy do dwóch. Uważa, że ​​aby rozwiązać ten problem, musi zawrzeć sojusz z Beth, jako jedyną pozostającą dziewczyną. Mówi, że zrobi wszystko, aby Beth zawarła z nią sojusz. Najpierw próbuje ją przekupić, oferując Beth szansę obejrzenia filmu na jej palmtopie, serowe chrupki i kwaśne żelki. Ale się jej nie udaje, gdyż Beth mówi, że nigdy nie zawrze z nią sojuszu. Z początku Beth zdaje sobie sprawę, co Courtney próbuje zrobić, zachowując wobec niej przyjazne nastawienie. Beth później to wykorzystuje, dzwoniąc do Brady'ego z palmtopa Courtney oraz całą prace w przygotowaniu i gotowaniu niebezpiecznych ryb zrzuca na nią. Pod koniec odcinka, dziewczyny zdają się przyjaźnić, dlatego też oficjalnie zawarły sojusz.

Także, gdy Courtney widzi, że Owen pomaga chłopakom w trakcie wyzwania, rozważa możliwość włączenia go do sojuszu. Ale gdy wyłudziła od niego informacje, myśl o zawarciu sojuszu z Owenem minęła.

2008: Owen w kosmosie

S02E23 Zerwany sojusz

Po kłótni, sojusz Courtney i Beth się rozpada.

Po tym, jak Courtney nazywa sarkastycznie Beth "geniuszem", Beth w pokoju zwierzeń, stwierdza że bycie w sojuszu bardzo jej się opłaca, ponieważ Courtney nazwała ją geniuszem, nie zdając sobie sprawy, że Courtney powiedziała to sarkastycznie. Kiedy statek kosmiczny ma się "rozbić", Beth i Courtney współpracują, aby zatkać dziurę w statku Owenem. Kiedy Chris pozwala dziewczyną w nagrodę, ustalić kolejność podchodzenia uczestników do kolejnego wyzwania, Beth chce pójść pierwsza, ale Courtney decyduje że pójdą jako ostatnie, aby mogły obserwować pozostałych zawodników i uczyć się na ich błędach. Kiedy dowiedziały się, że muszą wejść do pawio-komety, Beth jest zła na Courtney, ponieważ będą musiały jeździć w wymiotach innych zawodników. Beth kończy, wygrywając wyzwanie, po tym, jak Courtney odmawia udziału w nim. Beth opuściła sojusz po kłótni z Courtney w przyczepie dziewczyn. W pokoju zwierzeń, pod koniec odcinka, Courtney oświadcza, że sojusz składa się teraz z jej samej. Podczas ceremonii eliminacji, Beth oddaje głos na Courtney natomiast Courtney najprawdopodobniej zagłosowała na Harolda.

Totalna Porażka w Trasie

Greckie Ruiny

S03E14 Płacząca Courtney

Heather pociesza Courtney, gdy dowiaduje się o zdradzie Duncana.

Po zmuszeniu Tylera do powiedzenia o pocałunku Gwen i Duncana w poprzednim odcinku, Courtney wpada w szał i niemal atakuje Gwen. Nie robi tego tylko dlatego, ponieważ Sierra ją powstrzymała. Krótko po tym, Courtney rozkazuje Cody'emu przegrać wyzwanie aby wyeliminować Gwen i zdobywa do tego głos Heather i Sierry. Jednak Drużyna Amazonek wygrywa wyzwanie, ponieważ Cody nie chce zdradzić swojej sympatii, a Gwen zostaje uratowana od eliminacji. W pierwszej klasie, Courtney płaczę nad tym że Duncan ją zdradził a Heather kładzie dłoń na jej ramieniu, by ją pocieszyć co jest rzadkim momentem życzliwości u niej, zapowiadając ich sojusz.

Z Archiwum 52

S03E15 Courtney i Heather śpiewają Kradnie chłopców

Courtney i Heather śpiewają piosenkę Kradnie chłopców o Gwen.

Od tej pory, Courtney ogarnia czysta nienawiść zarówno do Duncana, jak i Gwen. Wraz z Sierrą i Heather walczy z Gwen, nieustannie grożąc jej zarówno w grze, jak i przed jej życiem. Podkreśla to piosenka Kradnie chłopców, w której śpiewają o swojej nienawiści do Gwen i o ich determinacji, by ją wyeliminować za to, co zrobiła. Sierra nawet dołącza do tego z własnych powodów nienawiści do Gwen. Przez cały odcinek, Courtney próbuje sabotować wyzwanie, aby Drużyna Amazonek przegrała, aby miały szansę wyeliminować Gwen. Zauważa to Heather która nie pochwala tej metody, ponieważ uważa, że ​​wygrana jest ważniejsza niż szansa na pozbycie się Gwen. Niemniej jednak, wysiłki Courtney po raz kolejny zawodzą ponieważ Drużyna Amazonek wygrywa dzięki Gwen. Po tym, jak Courtney wyrzuciła Tylera z samolotu, po jego wyeliminowaniu, przysięga, że ​​zemści się na Duncanie i Gwen.

Piknik pod Wiszącą Skałą

S03E16 Skrzyżowane palce

Heather zdradza, że ​​okłamała Courtney i planuje zdradzić ją podczas następnej ceremonii eliminacji.

W tym momencie Heather jest wyraźnie przeciwko sojuszowi Courtney, ponieważ uważa, że obsesja Courtney aby wyeliminować Gwen, szkodzi ich drużynie. Courtney gwałtownie wciąga Heather do ciemnego pomieszczenia, aby upewnić się, że Heather będzie głosować na Gwen. Heather zarzeka się że tak zrobi, ale w pokoju zwierzeń ujawnia że skrzyżowała palce gdy to mówiła, mówiąc, że tak się kończy dobijanie targu w ciemności. Postanawia zdradzić Courtney i razem z Cody'm i Gwen zagłosować na Courtney zamiast na Gwen pomimo jej konfliktu z nią. Kiedy Drużyna Amazonek przegrała, podczas ceremonii eliminacji, Courtney podgaduje Heather aby upewnić się że zagłosuje na Gwen podobnie jak ona i Sierra. Heather okłamuje ją, zapewniając że głosują tak samo ale razem z Gwen głosuje na Courtney podczas gdy Courtney i Sierra na Gwen. Również Cody, który pierwotnie chciał głosować na Courtney, przypadkowo zagłosował na Sierrę z powodu majaczenia i zawrotów głowy po wielokrotnym kręceniu w kółko, po tym jak Duncan rzuca na niego rozgniewanego dingo. Powoduje to remis w głosowaniach, co prowadzi do dogrywki, między Courtney i Gwen, którą wygrywa Courtney. Gwen zostaje wyeliminowana, ku satysfakcji Courtney. Po tym sojusz nie ma już żadnego celu i zostaje rozwiązany.

Kapitan Owen

Po wyeliminowaniu Gwen, sojusz Courtney został rozwiązany. Ale Courtney zbliżyła się do Alejandro który zaczął z nią flirtować. Courtney nie wie jednak że Alejandro nią tylko manipuluje i razem z Duncanem planuje ją wyeliminować. Alejandro jednak szybciej zdobył jej zaufanie niż przypuszczał i postanowił zostawić ją jeszcze w grze, widząc ją jako silnego sojusznika.

Chińska Bujda

Po zdobyciu zaufania Courtney, kilka odcinków temu, Alejandro podczas przeprawy po Chińskim Murze, widzi że Courtney ma problem ze swoim rowerem i postanawia jej pomóc. Courtney jest wzruszona jego postawą ale Alejandro nie zrobił tego bezinteresownie tylko po to, aby mógł liczyć na to samo od Courtney jeśli będzie taka potrzeba. Taka sytuacja nadeszła już w następnym wyzwaniu, gdzie trzeba było jeść chińskie jedzenie. Ponieważ Alejandro ma słaby żołądek a Courtney nie bierze udziału w tym wyzwaniu, Alejandro oddawał wszystkie porcje Courtney aby wygrać. Jednak ich oszustwo zostało odkryte przez Heather przez co Alejandro nie wygrał wyzwania a Courtney została wyeliminowana.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

S05E04 Sojusz z Heather

Courtney próbuje ponownie zabezpieczyć głos Heather przeciwko Gwen.

Straszne Jedzenie

Courtney zawarła sojusz z Heather że przy nadarzającej się okazji, pomoże jej wyeliminować Gwen. Heather zgadza się, ale krzyżuje palce, więc sojusz nigdy nie został zawarty. Courtney myśli również o zawarciu sojuszu ze Scottem, który flirtuje z nią w całym Straszne Jedzenie, ale nigdy nie wcieliła tego pomysłu w życie.

Członkowie

Sojusze Courtney
Uczestnik Utworzony w Zakończony w
Beth Skulona Courtney, ukryty Owen 2008: Owen w kosmosie
Alejandro Piknik pod Wiszącą Skałą Chińska Bujda
Gwen Ukochany Broadway Greckie Ruiny
Heather Z Archiwum 52 Piknik pod Wiszącą Skałą
Sierra Z Archiwum 52 Piknik pod Wiszącą Skałą

Ciekawostki

  • Jest to trzeci sojusz, z którego Beth odeszła ponieważ zdała sobie sprawę że była manipulowana przez sojusznika.
    • Pozostałe to sojusze Heather i sojusze Justina. Ale w przeciwieństwie do jej sojuszów z Heather i Justina, Beth już na początku, zdaje sobie sprawę, z prawdziwych intencji Courtney, wyciągając wnioski ze swoich dwóch wcześniejszych doświadczeń, które mogą być powodem, dla którego ten sojusz jest krótkotrwały.
  • To jedyny sojusz, w którym Beth jest bez Lindsay.
  • Każdy członek tego sojuszu dotarł do finałowej czwórki w pewnym momencie poszczególnego sezonu.
  • Sojusz Courtney z Beth jest pierwszym i jedynym sojuszem dziewczyn który powstał z powodu większej liczby chłopaków niż dziewczyn w programie.

Zobacz także

Courtney
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Lindsay | Scott
Inne Palmtop Courtney | Prawnicy Courtney | Sojusze Courtney