FANDOM

Spoliczkowana Rewolucja
Slap Slap Revolution
Sezon 3, Odcinek 7
S03E07 Uczestnicy w odcinku.
Premiera Flaga Kanady 14.10.2010
Premiera Flaga USA 26.07.2010
Premiera Flaga Polski 21.10.2010
Piosenka/i Eine Kleine
Lokalizacja Alpy Niemieckie, Niemcy
Wyzwanie Zrobienie kiełbas, zjechanie na nich z góry, taniec na elektrycznej macie.
Nagroda/y Odpowiednie nakrycie głowy(ułatwienie), Pierwsza klasa w samolocie.
Zwycięzca/y Drużyna Amazonek
Wyeliminowana/y Leshawna
Przewodnik odcinków
Poprzedni
"Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette"
Następny
"Wyścig w Amazonii"

Chris zabiera pozostałą trzynast uczestników do śnieżnych Alp w Niemczech, gdzie czeka na nich następne zadanie. Techniki manipulacyjne jednego z uczestników na wyluzowanej dziewczynie doprowadzają inną zawodniczkę do podejrzeń. Tymczasem, zapominalska uczestniczka wreszcie przypomina sobie imię swojego chłopaka. Jedna z drużyn ponownie przegrywa i z tego powodu – odsyła do domu jedną z uczestniczek.

Fabuła

DJ martwił się o swoją klątwę. Leshawna doradziła mu, żeby o niej nie myślał. Owen porównywał swoją i Drużynę Zwycięzców do wędlin. Po chwili samolot wpadł w turbulencje i Owen o mało co nie wyleciał z niego. DJ i Lindsay pomogli mu. Na kolanach DJ'a usiadła mewa. DJ bał się, że zrobi jej krzywdę. Amazonki delektowały się Pierwszą Klasą. Courtney i Gwen jadły ciastka, Sierra i Heather rozmawiały, a Cody spał, otoczony siatką z dzwonków. Ale Sierra i tak przedostała się przez siatkę i opiekowała się Cody'm, który miał jej dość. Uczestnicy mieli wylądować, lecz Chris spuścił podłogę samolotu w ładowni i uczestnicy spadli do śniegu. Chris po cichu przywitał wszystkich po niemiecku w Niemczech. Ostrzegał przed lawiną, ale Lindsay się przesłyszała i krzyknęła, wywołując ją. W tym wypadku Chris zadał piosenkę, którą powinni śpiewać niezbyt głośno. Lindsay przypomniała sobie, kim jest Tyler, a on uradowany wrzasnął i wywołał ogromną lawinę. Wszyscy w nią wpadli. Chris nabijał się z nich. Lindsay nie dowierzała, że "Tyler wrócił". Leshawna "też nie mogła w to uwierzyć". Powiedziała DJowi, żeby udawał, że z Lindsay wszystko jest w porządku. Owen wyczuł jedzenie, co było dzisiejszym wyzwaniem. Chris opowiedział o historii kiełbas w Niemczech i podał wyzwanie. Heather obrzydziło to wyzwanie. DJ zwymiotował. Courtney była zła na Heather, że ta wyrzuciła maszynkę do mięsa z samolotu. Leshawna zapytała o nagrodę. Chris wiele o niej nie mówił, ale w razie przegranej jakieś drużyny, jeden jej członek będzie musiał włożyć kompromitujące ubranie. Chris rozpoczął wyzwanie. Każdej drużynie szło w miarę dobrze, ale DJ po raz kolejny skrzywdził zwierzątko. Heather brzydziło wykonywanie jej pracy, a Izzy o mało co nie wlazła do maszyny. Sierra pozbawiła swojej drużyny, dodatkowego farszu. Owen zjadł całe surowe mięso Drużynie Chris jest naprawdę BBBB słodki, lecz Alejandro miał pomysł, żeby zjechać na nim. Wystartowali, a po nich Drużyna Zwycięzców. Na DJa napadła mała kozica górska, lecz po chwili DJ niechcący zawiesił ją na gałęzi, po czym płakał. Drużyna Amazonek ruszyła z opóźnieniem. Jako pierwsza dotarła drużyna Alejandro, która dostała najlepszą nagrodę, a w Drużynie Amazonek Cody musiał założyć kompromitujące ubranie, chociaż Sierra chciała je założyć. Chris przedstawił wyzwanie. Zawodnicy musieli powtarzać po Szefie kroki tańca. Sierra pokazała swój taniec i piosenkę, które przeraziły Cody'ego. DJ i Leshawna tańczyli. Alejandro powiedział, żeby Leshawna nie zwracała uwagi na docinki i szła na całość. Heather denerwowało to, że Alejandro podnosi morale Leshawny. Noah pytał się Alejandro dlaczego wspomaga przeciwną drużynę. Alejandro powiedział, że wszystko co robi, skorzysta jego drużyna. Chris poraził Owena prądem. Heather chciała ostrzec Leshawnę przed Alejandro, ale nie chciała jaj słuchać. Chris poraził wszystkich prądem i zakończył rozgrzewkę. Rozpoczęło się prawdziwe wyzwanie. Chris i Szef mieli ubaw oglądając tancerzy, których raził prąd.Leshawna strąciła Noah, Alejandro Cody'ego, Sierra - DJ'a, a Heather Owena. Heather uderzyła w twarz Leshawnę, a ona razem z nią spadła z maty i wybiła Heather zęba. Gwen cieszyła się z tego. Alejandro widząc to, dał się strącić Sierrze. Noah zdziwił się dlaczego Alejandro tak łatwo przegrał. Odpowiedział mu, że to przez Heather, która go zdezorientowała. Drużyna Amazonek wygrała, a Drużyna Zwycięzców przegrała. Heather dziwiła się, dlaczego Alejandro podłożył się jej. Poszła do niego, a on powiedział jej, że solidnie oberwała w pacyne i że bez zęba wygląda pociągająco. Wkurzyło ją to. Czas eliminacji. Pierwszy symbol bezpieczeństwa trafił do Lindsay. Chris budował napięcie i ostatnia torebka fistaszków trafiła do... DJ'a. Leshawna została wyeliminowana, co ją zdziwiło, a Alejandro wypchnął ją z samolotu.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!