FANDOM

Stephanie jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Randkowicze wraz ze swoim chłopakiem Ryanem.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Na początku sezonu, Stephanie miała taki sam entuzjazm do gry jak każdy z zawodników. Była równie zdeterminowana co Ryan, jednak z każdym odcinkiem, Stephanie pochłaniała konkurencja i żądza wygranej w wyzwaniach. Do tego stopnia, że zaczęła krzyczeć, zamiast się normalnie odzywać do swojego chłopaka. To pogorszyło stan jej związku, co dowodzi odcinek "Hawajski Miesiąc Ogniowy". Wtedy, Randkowicze dotarli do Strefy Luzu jako ostatni a Ryan postanowił zerwać ze Stephanie. Jednak, kiedy runda okazała się być bez eliminacji, drużyna otrzymała nową nazwę - Wrogowie. Przez wiele odcinków, Stephanie bezustannie narzekała na Ryana lub motywowała go siłą do działania.

Ciekawostki

  • Nie lubi fasolki.
  • W polskiej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Courtney i Mary.
  • Ma problemy z proszeniem innych o pomoc.
  • Razem z Ryanem, dwa razy była na ostatnim miejscu w rundzie bezeliminacyjnej.
  • Lubi kokosy.
  • Nazwa drużyny "Randkowicze", została później zmieniona na "Wrogowie", z powodu wiecznych kłótni Ryan'a i Stephanie, jednak kilka odcinków później została przywrócona dawna nazwa.

Galeria