FANDOM

Straszne Jedzenie
Food Fright
Sezon 5.1, Odcinek 4
S05E04 Courtney każe Scottowi przejść do zadania
Premiera Flaga Kanady 23.01.2014
Premiera Flaga USA 01.10.2013
Premiera Flaga Polski 24.04.2014
Wyzwanie Zjedzenie dużego naleśnika i tor przeszkód
Nawiązanie do wyzwania Prawda albo laser rekina
Nagroda/y Nocleg w hotelu-spa im. Chrisa McLeana; mapa pokazująca drogę do mety do następnego wyzwania.
Zwycięzca/y Nikczemne Sępy
Wygnany/a na Wyspę Kości Scott
Wyeliminowana/y Sam
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em
Następny
Księżycowy Obłęd

W ostatnim odcinku opuściła nas jedna z najsilniejszych zawodniczek. Również dwoje zawodników pokazało, że bardziej pasują do przeciwnych drużyn. Jeden z zawodników zaczął interesować się nowym sojusznikiem, ten natomiast nie odrzucił jego zainteresowania. Dobra drużyna urządza przyjęcie nowemu przyjacielowi, a zła "cieszy się luksusami" prowizorycznych domków z pierwszego sezonu. Podczas zadania ujawniają się stare lęki, a pewien uczestnik robi coś, co zaprzepaszcza szansę na wygraną dla jego drużyny.

Fabuła

Ciekawostki

  • Z Pokoju zwierzeń skorzystali Duncan (5x), Courtney, Mike (4x), Gwen, Sam, Scott, Sierra (2x), Alejandro, Cameron i Zoey (1x).
  • W polskiej wersji odcinka ocenzurowano następujące sceny
    • Pierwszymi scenami są te, w której Gwen wymiotuje na Duncana oraz scena, w której ona po chwili wymiotuje do wiadra w Pokoju Zwierzeń.
    • Następną sceną niepokazaną w polskiej wersji jest krótka scenka, w której szop siedzący na drzewie wymiotuje do wiadra.
    • Kolejna scena usunięta z polskiej wersji to ta, która rozgrywa się bezpośrednio po ukłuciu Alejandro przez pszczołę. W angielskiej wersji mówi tam "Aaa! My sexy cheek!", co można przetłumaczyć jako "Aaa! Mój seksowny policzek!". W naszej wersji Sam od razu upada na ziemię i nie da się usłyszeć tej krótkiej wypowiedzi.
    • W polskiej wersji nie ma również sceny, w której Sam beka tak głośno, że słyszy go połowa lasu. U nas od razu wypluwa pszczołę.
    • Usunięto również scenę, w której niedźwiedź sika na Camerona tyłem do kamery.
      • Jak na razie jest to najbardziej ocenzurowany odcinek w polskiej wersji.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd
Przed połączeniem Bohaterowie kontra Dranie | Zły lęk | Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em | Straszne Jedzenie | Księżycowy Obłęd | Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów | Frajerskie Uderzenia
Po połączeniu Wasze regaty, obiektem moich żartów | Będziecie poszukiwać Zeeka | Trafiony, zatopiony i zabity | Lody błotnistych Lodziarzy | Odważne poszukiwanie łupów | Zrujnowany finał