FANDOM

Taśmy przesłuchań to materiały, które potencjalni zawodnicy dostarczali, aby konkurować w Totalnej Porażce. Materiały te były nagrywane przez zawodników, przed sezonami z nową obsadą czyli przed Wyspą Totalnej Porażki, Totalną Porażką: Zemstą Wyspy i Totalną Porażką na Wyspie Pahkitew. Materiały danej osoby, można było obejrzeć po zakończeniu odcinka, z którego dana osoba jest wyeliminowana.

Jako, że materiały były pokazywane po eliminacji zawodnika finaliści Wyspy Totalnej Porażki i Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew nie mają opublikowanej taśmy przesłuchań. Jednak audycje finalistów Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy zostały pokazane.

Amy

S05.2E00 Amyaudition

Amy uważa, że jej siostra zawsze będzie gorsza od niej.

W swojej audycji Amy stwierdza, że audycja jej siostry Samey jest żałosna, i że producenci powinni wybrać ją. Następnie Amy mówi, że urodziła się wcześniej od Samey. Na końcu Amy mówi, że jest gotowa by podjąć się wyzwania.

Anna Maria

Anna Maria

W swojej audycji Anna Maria stwierdza, że wygra ten program, ale nigdy go nie oglądała. Mówi, że ten program jej potrzebuje i zaczyna śpiewać, nawiązując do Totalnej Porażki w Trasie. Po chwili obiektyw kamery pęka.

B

S04E00 Audycja B

B w taśmie przesłuchań

Podczas audycji B pokazuje swój wielofunkcyjny fotel, który m. in. myję mu zęby, czy czyści buty, a następnie zakłada mu czapkę. Na końcu B próbuje mówić, ale bateria w aparacie się wyczerpała.

Beardo

Beth

Brick

Bridgette

Bridgette1

W swojej audycji Bridgette jest nad jeziorem. W tle na początku słychać kamerzystę i mówi do Bridgette, żeby zaczęła. Bridgette przysuwa palce do nosa i zaczyna grać melodię na nosie.

Cameron

Cody

Courtney

Dakota

S04E00 Dakota Audition

Dakota twierdzi, że stanie się największa w historii podczas Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy

Na początku Dakota przedstawia się, a następnie stwierdza, że pewnego dnia zostanie modelką i gwiazdą reality show. Dakota następnie mówi, że może zostać gwiazdą muzyki pop, jeśli będzie miała czas. Na końcu mówi, że gdy będzie w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy będzie największa w historii.

Dave

Dawn

S04E00 Dawn's Audition Tape

Dawn podczas taśmy przesłuchań

Na początku Dawn przywitała "obywateli wszechświata". Potem się przedstawia i mówi, że nagrywa to, by mogła uczestniczyć w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy. Następnie na ręce Dawn usiadła wiewiórka, którą Dawn przywitała. Następnie mówi, że czytała z liści herbaty, które powiedziały jej, że dostanie się do Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy, aby móc wygrać duże pieniądze. Na to Dawn mówi, że pieniądze nie są dla niej ważne, tylko natura i zwierzęta. Mówi, że jeśli wygra przekaże pieniądze, aby pomóc Matce Ziemi. Na koniec podlatuje orzeł, który zabiera wiewiórkę i kończy przesłuchanie.

DJ

Dj

Audycja jest nagrywana w jego pokoju. DJ opowiada, że mógłby wygrać, bo jest silny, miły i potrafi współpracować z innymi. Pokazując zdjęcie swojej mamy mówi, że to powód, dla którego chce wygrać. 

Ella

Eva

Eva2

Jej audycja nagrywana jest w szkole, w sali gimnastycznej. Eva robiła tam 60 podciągnięć na drążku. Gdy skończyła, zeszła na dół i powiedziała, że jest tak silna, że jest jedyną w szkole z dziewczyną, która umie zrobić więcej niż 10 podciągnięć na drążku. Później dostaje od kogoś piłką w głowę i zaczyna się denerwować. Na chwilę znika z wizji, żeby móc zemścić się na tej osobie. Potem wraca i mówi, żeby ją przyjęli, bo jest silna i umie się z każdym dogadać (co nie do końca jest prawdą).

Ezekiel

S00E00 Przestraszony Ezekiel

Audycja Ezekiela nagrywana jest w jego gospodarstwie. Ezekiel na początku pyta, czy kamera jest włączona, a następnie mówi, że zestrzeli łosia z łuku. Następnie dmucha w trąbkę, po czym zauważa, że coś porusza się w krzakach. Ezekiel następnie oddaje strzał z łuku, myśląc, że coś upoluje. Po chwili słychać było pisk dziewczyny. Ezekiel zdał sobie sprawę, że trafił swoją matkę. Potem pobiegł ją przeprosić.

Geoff

Harold

Heather

Heather1

Heather wychodzi spod prysznica i mówi do kamery, że potrafi być w telewizji spokojna, jak na wystawie. Chwali się też, że ładnie wygląda. Potem schodzi z wizji i zrzuca ręcznik.

Izzy

Izzy ma dwie audycje.

Pierwsza audycja

W swojej pierwszej audycji Izzy wisi do góry nogami na drabinkach i przedstawia się. Później zeskakuje na ziemię i mówi, że potrafi przewracać oczami we wszystkie strony, owinąć swój język wokół głowy. Mówi potem, że jest po dwukrotnym urazie łokcia. Na koniec jej mama krzyczy na nią.

Druga audycja

W swojej drugiej audycji znajduje się w domu. Jest przebrana za księżniczkę. Mówi że jest bardzo lojalna i jest "geniuszem". Potem wzięła podpalony kij i zaczęła nim kręcić, dopóki nie włączył się system przeciwpożarowy. Następnie zaczyna przepraszać mamę.

Jasmine

Jo

S04E00 JoAudition

W swojej audycji, Jo mówi producentom, aby przyjęli ją do Totalnej Porażki ponieważ jest najsilniejsza, najbystrzejsza, oraz najwredniejsza. Następnie mówi, że jak wygra to mają wypłacić jej milion dolarów w nieoznakowanych banknotach. Na koniec jednak mówi, żeby wręczyli jej pieniądze od razu, ponieważ jak twierdzi, nikt inny nie ma szans na wygraną.

Justin

S01E00 Audycja Justina

Jego audycja nagrywana jest na plaży. W tle słychać głos powtarzający ,,Justin". Na koniec audycji wypływa delfin.

Katie i Sadie

Katie i Sadie

Ich audycja jest wspólna. Znajdują się w pokoju, ale nie wiadomo, czy to pokój Katie, czy Sadie. Na swojej taśmie tańczą w rytm muzyki, ale nagle Katie wpada na kamerę i nagranie się wyłącza. Ponowna próba audycji także kończy się "upadkiem" Katie. Sadie tak mocno uderza poduszką, że upada na ziemię, więc postanawia wyłączyć nagrywanie.

Leonard

Leshawna

Lightning

Lindsay

Max

Mike

Totalna Porażka Zemsta Wyspy-Przesłuchanie Mike'a

Mike opowiada w swojej taśmie o jego talentach oraz o tym, że dzięki silnie rozwiniętemu instynktowi przetrwania może wygrać sezon, po czym powiedział, o swoim lekarzu, gdy sobie to uświadomił powiedział, że to tylko psychiatra jednak gdy znowu się zorientował, że palnął głupotę chciał wyłączyć kamerę.

Noah

Pan Kokos

PanKokos audycja

Audycja nagrywana jest na plaży. Pan Kokos "leży" na leżaku. Po chwili się przewraca i kończy audycję

Rodney

Sam

S04E00 SamAudition.

W swojej taśmie przesłuchań, Sam gra w gry video. Następnie mówi, że zdobył medalion filozoficzny i pokonał Ninja Overlord. Na koniec wszystkie światła u Sama gasną, a Sam mówi, że "to jest fajne".

Samey

Scarlett

Scott

Totalna Porażka Zemsta Wyspy-Przesłuchanie Scott'a

W audycji Scott jest w kuchni. Chcę zaprezentować, jak to jego "tatko" wyszkolił go w polowaniu na kuchenne szczury.

Sky

Staci

S04E00 Staci podczas audycji

W swojej audycji Staci twierdzi, że to ona wygra Totalną Porażkę: Zemstę Wyspy dlatego, że pochodzi z dużej rodziny. Następnie Staci wskazuje kijem na zdjęcia swych przodków. Staci mówi, że widelce wymyślił jej pradziadek, talerze jej ciotka, a podłogę wujek. Na końcu Staci jest podekscytowana tym, że mówi o swojej rodzinie i ma nadzieje, że wszyscy będą pod wrażeniem.

Sugar

Topher

Trent

Tyler

Zoey

Totalna Porażka Zemsta Wyspy - Zoey Audycja

Zoey w swojej audycji mówi, że chciała, aby wziąć udział w Totalnej Porażce, ponieważ chce tam poznać przyjaciół. Po chwili gdy słychać jadący pojazd Zoey mówi, że mięśniacy jeżdżą u nich w każdą sobotę po głównej drodze następnie mówi, że ma nadzieję, że nie zostanie wyeliminowana przez mięśniaka.