FANDOM

To jest dziura!
This Is The Pits!
Sezon 5.2, Odcinek 7
Zawodnicy są przestraszeni widokiem niedźwiedzia
Premiera Flaga Kanady 09.10.2014
Premiera Flaga USA 14.07.2014
Premiera Flaga Polski 08.09.2014
Wyzwanie Wydostać się z jaskini i przekroczyć linie mety
Nagroda/y Jedzenie z knajpy u Darwina
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Problemy Ma' Ma' Małpy
Następny
Trzy strefy i niemowlę

Finowa ósemka schodzi do podziemi w siódmym wyzwaniu. Ktoś próbuje zawrzeć z kimś sojusz, by rozdzielić dwójkę uczestników. Tymczasem inny zawodnik odkrywa, że wyspa może być mechaniczna. Ostatecznie nie wyłoniono zwycięzcy a dwoje uczestników zamienia się drużynami.

Fabuła

Oferta sojuszu Sugar

Sugar oferuje Shawn'owi, zawarcie sojuszu.

Jasmine budzi się, po czym zeskakuje z drzewa, na którym spała, budząc Maxa i Tophera. Max jest na nią zły ponieważ przerwała mu sen w którym "jego słudzy nosili go jak egipskiego władcę". Jasmine zauważa na jego ciele pełno mrówek, po czym sarkastycznie mówi "widzę, że dalej przy tobie są". Max jest zbulwersowany przez plagę mrówek w jego łóżku i każe wyczyścić Scarlett jego łóżko, z czego ona nie była zadowolona. Następnie Max próbował spalić mrówki, które były na jego łóżku, lecz przypadkowo wzniecił na nim ogień. Tymczasem w jaskini, Sky śniła o muskularnym Dave'ie który daje jej pierścionek i prosi ją aby została jego królową dżungli. W rzeczywistości, Dave przyniósł jagody dla Sky, chcąc spędzić z nią miłe chwile. W pokoju zwierzeń, Sky przyznaje, że flirtuje z Dave'em ale zaprzecza temu że się w nim kocha, mówiąc, że przyjechała po wygraną. Dave natomiast zauważa, że Sky dziwnie się zachowuje, gdyż jej jeszcze nie pocałował, ale z tym czeka ponieważ chce by ich pierwszy pocałunek był wyjątkowy. Sugar wówczas boi się, że Dave i Sky zawrą sojusz i proponuje to samo Shawn'owi. Shawn wyraźnie odmawia, a w pokoju zwierzeń przyznaje, że wolałby być zeżarty przez zombi niż wchodzić z Sugar w sojusz. Gdy Dave chce wytrzeć jagodę z policzka Sky, Sugar pluje na rękę, po czym robi to za niego. Zarówno Dave i Sky byli zaskoczeni i zniesmaczeni zachowaniem Sugar. Sky po tym, incydencie straciła również apetyt. Nagle słychać Chrisa, który mówi o kolejnym wyzwaniu.

Jas i Chris

Chris rzekomo pociesza Jasmine, by potem wsadzić ją do ciasnej kuli.

Chris wyjaśnia zasady wyzwania. Uczestnicy mają za zadanie wejść do ciasnej kuli, a potem ścigać się jak chomiki po wyspie. Wszyscy zawodnicy z wyjątkiem Jasmine weszli do kuli. Jasmine skuliła się i zaczęła trząść się ze strachu. W pokoju zwierzeń przyznała, że cierpi na klaustrofobie. Następnie Chris próbował "pocieszyć" Jasmine, lecz po krótkiej rozmowie z nią, kazał Szefowi wrzucić ją do kuli. Chris wraz z Szefem wpychają kule do podziemnej jaskini. Dave jako pierwszy opuszcza kulę drużyny Maskwak i ląduje na ziemi. Następnie Sky ląduje na nim. Dave był tym podekscytowany i w pokoju zwierzeń mówi "groźba śmierci sprawia, że dziewczyny chcą się całować". Jednak Sugar zwymiotowała na Dave'a jagodami i nie pocałował Sky. Dave zaczął również panikować, gdy miał na sobie dżem, który zwymiotowała Sugar. Tymczasem Jasmine sarkastycznie mówi "coraz lepiej" gdy była na dnie jaskini. Topher pochwala Chrisa i jest ciekawy jak ich stamtąd wydostanie. Po chwili Chris pojawia się na monitorze informując ich wtedy, że prawdziwe wyzwanie polega na wydostaniu się z jaskini, po czym wskazuje na dwie torby. W jednej są rzeczy bardziej przydatne, a w drugiej mniej. Chris wspomina także o tunelach prowadzących do wyjścia, z czego jedne są bezpieczniejsze i szybciej można nimi wydostać się na powierzchnie.

S05E20 Chcę wyjść

Spanikowana Jasmine próbuje wydostać się z jaskini.

Tymczasem Jasmine zaczyna panikować i walić w ścianę, przez co jaskinia zaczęła się walić. Shawn próbował powstrzymać Jasmine od krzyku. Wówczas Sugar krzyknęła "Ale kanał!" tak głośno, że jaskinia zaczęła się coraz szybciej rozpadać. Wszyscy zawodnicy wbiegli do tuneli. Drużyna Kinosewak niefortunnie się też rozdzieliła. Drużyna Maskwak ląduje w jednym z tuneli ze światłem dziennym. Dave i Sky ponownie próbują się pocałować, lecz Sugar przerywa to, gdyż beka pomiędzy nich. Następnie do owego pomieszczenia wlatuje rój nietoperzy, a Dave przypadkowo całuje jednego z nich ku jego przerażeniu. Gdy Jasmine mówi, że nic nie widzi Topher daje jej noktowizor. Następnie Topher narzeka na telefon Chrisa, który nie miał zasięgu. Jasmine wtedy próbowała zmotywować Tophera, do walki bojąc się eliminacji. Max i Scarlett znaleźli się w pomieszczeniu pełnym stalaktytów. Scarlett była tym faktem zdziwiona, gdyż w jaskini nie było śladów wilgoci. Chris ostrzega ich, żeby uważali na stalaktyty, które może zrzucić hałas. Max początkowo podziękował Chrisowi, lecz ten po chwili wypuścił krokodyla. Krokodyl następnie atakuje Maxa, a ten zaczyna krzyczeć z bólu przez co stalaktyty zaczęły spadać. Scarlett odkrywa po chwili, iż krokodyl był "mechaniczny" i podejrzewa, że wszystko na wyspie może być mechaniczne. Scarlett wówczas próbuje złożyć pilot i poszukać podobnej częstotliwości. Jasmine i Topher dochodzą do pomieszczenia, w którym dno jest zamglone i nawet z noktowizorem nie mogą go zobaczyć. Spanikowana Jasmine ściska Tophera za szyje, przez co ten zemdlał i oboje upadli w zamglone miejsce. Lecz ku ich wcześniejszemu przekonaniu oboje byli "cali i zdrowi" ponieważ dno pomieszczenia nie było głębokie. Po chwili oboje znajdują ciasny tunel, w którym Topher odkrył że jest on drogą do wyjścia, gdyż telefon Chrisa łapał w nim zasięg. Jasmine początkowo bała się tam wejść, lecz pragnienie wydostania się z jaskini ją do tego przekonało.

S05,2E07 Maskwak próbuje się uspokoić

Reakcja drużyny Maskwak po tym, jak wyszli z jaskini za pomocą pokoju zwierzeń.

Drużyna Maskwak dociera do pomieszczenia, pełnego błyszczących kryształów. Chris ostrzega ich przed "Misiem Jubilerem" zamieszkującym owe pomieszczenie i każe im niczego nie dotykać to będą bezpieczni. Mimo to "Miś Jubiler" obudził się, ponieważ Shawn bez wiedzy innych, zabrał jeden kryształ. Drużyna Maskwak zauważyła również że Miś Jubiler to tak naprawdę Miś Nurek chwilę po tym, jak zaczęli przed nim uciekać. Scarlett wykorzystuje pilot zbudowany z części robo-krokodyla do znalezienia windy. Max jednak nadal nie jest przekonany do tego że wyspa jest mechaniczna po czym wyrzuca pilot. Scarlett w pokoju zwierzeń oświadcza, że "nie cierpi Maxa". Drużyna Maskwak uciekając przed niedźwiedziem wpada do wody. Wtedy Miś Jubiler przestaje ich gonić, czym Sky była zdezorientowana, ponieważ posiadał niezbędny sprzęt do pływania w wodzie. Po chwili drużyna Maskwak odnajduje strumień, który najprawdopodobniej miał źródło na powierzchni. Lecz ku ich przerażeniu wyszli przez pokój zwierzeń. Jasmine i Topher podążają ciasnym tunelem do wyjścia z jaskini. Nagle Topher odkrywa, że ów tunel wykopały susły. Topher zaczyna się wycofywać chcąc chronić twarz, lecz Jasmine motywuje się i chce wydostać się z jaskini.

S05E20 To już nie Twoja drużyna

Max i Sky zamieniają się drużynami.

Chris był przerażony gdy "zgubił" uczestników i kazał Szefowi skoczyć po ich "fałszywe paszporty". Nagle obie drużyny zjawiają się, lecz Chris nie był zadowolony ponieważ żadna drużyna nie ukończyła wyzwania poprawnie więc żadna nie wygrywa. Na ceremonii eliminacji Chris ogłasza, że wyeliminowane zostanie "Jedzenie z knajpy u Darwina" które miało być nagrodą za wygranie wyzwania, po czym Szef spalił owe jedzenie. Następnie Chris oświadcza że ma zamiar rozdzielić jedną parę która zmierza do "całuskowa". Dave i Sky boją się że Chris ma ich na myśli, lecz okazało się, że miał on na myśli Maxa i Scarlett. Wówczas Max musiał przenieść się do drużyny Maskwak. Następnie Chris każe Sky, przenieść się do drużyny Kinosewak, aby zapobiec przewagi liczbowej w jednej drużynie, czym Dave był załamany.

Obsada

Aktorzy głosowi Role
Łukasz Talik Chris
Józef Pawłowski Dave
Agnieszka Kunikowska Jasmine
Krzysztof Szczerbiński Max
Agnieszka Fajlhauer Scarlett
Bartosz Obuchowicz Shawn
Lidia Sadowa Sky
Beata Wyrąbkiewicz Sugar
Grzegorz Kwiecień Topher

Aktorzy głosowi Role
Christian Potenza Chris
Daniel DeSanto Dave
Katie Bergin Jasmine
Bruce Dow Max
Kristi Friday Scarlett
Zachary Bennett Shawn
Sarah Podemski Sky
Rochelle Wilson Sugar
Christopher Jacot Topher

Ciekawostki

Ogólne

  • Z pokoju zwierzeń skorzystali: Dave (7x), Scarlett, Sky, (4x), Shawn (3x), Sugar (2x), Jasmine i Max (1x).
  • W tym odcinku Jasmine ujawnia że ma klaustrofobie.
    • To sprawia, że jest ​​drugą osobą która cierpi na klaustrofobię. Pierwszą jest Gwen.
  • Jest to pierwszy raz, w którym żadna drużyna nie wygrywa wyzwania.
  • Po zmianie drużyn przez Maxa i Sky, Topher został ostatnim chłopakiem w drużynie Pimâpotew Kinosewak, a Sugar ostatnią dziewczyną w drużynie Waneyihtam Maskwak.
  • Wydaje się że Shawn jest biegły w sztuce iluzji manipulacji ponieważ był w stanie zabrać kryształ, będąc niezauważonym przez nikogo.

Ciągłości

  • Planowaną nagrodą dla zwycięskiej drużyny była kolacja z knajpy u Darwina, którą Sugar wcześniej reklamowała, co ujawniono na jej taśmie przesłuchań.
  • Ten odcinek oferuje kolejną zamianę drużyn. W tym przypadku drużynami zamieniają się Max i Sky.

Odniesienia

  • Winda w jaskini znaleziona przez Maxa i Scarlett gra "Muzak", w odniesieniu do tego, co jest powszechnie znane jako windową muzyką.

Cenzura

  • Scenę w której, Sugar wymiotuje na Dave'a który chciał pocałować Sky, została wycięta.

Błędy

  • Kiedy Sky wychodzi z kuli, przez krótką chwilę:
    • Nie ma prawej ręki.
    • Nie ma lewej ręki a kawałek jej prawej nogi przecina wejście do kuli.
  • Kiedy Sky wychodzi z kuli swojej drużyny, brakuje kolczyka na jej prawym uchu.
  • Topher twierdzi, że telefon Chrisa nie łapie zasięgu w jaskini. Jednak gdy kamera robi zbliżenie telefonu, ma on pełny zasięg.
  • Po tym, jak jej pępek zaczął emanować światło po zjedzeniu świecącego ślimaka, Sugar mówi że jest autobusem ale zaczęła udawać ciuchcie.
  • W jaskini pełnej kryształów, gdy Sky zaczyna uciekać przed Misiem Jubilerem, ma dwa kolczyki na każdym uchu zamiast jednego.
  • Kiedy Sugar wpada na członków swojej drużyny, powodując, że wszyscy wpadają do wody, jej lewa noga jest na krótko widziana pomiędzy Dave'em i Sky mimo że powinna być za Sky.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew
Przed połączeniem Więc, to jest moja drużyna? | Kocham cię tłusta świnko | Bliźniacy to nie wszystko | Kocham cię, kocham twoje węzły | Podmuch z przeszłości | Problemy Ma' Ma' Małpy | To jest dziura! | Trzy strefy i niemowlę
Po połączeniu Rzuć i szukaj! | Gorączka Scarlett | Upadek Sky | Obozowicze z talentem | Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda