FANDOM

Drużyna Zwycięzców trzyma torebki z fistaszkami

Drużyna Zwycięzców trzymająca torebki z fistaszkami w Przechadzka po Egipcie cz. 2.

Torebka z fistaszkami (ang. Barf bag) to produkt spożywczy rozdawany przez Chrisa na ceremonii torebek z fistaszkami, zawodnikom bezpiecznych od eliminacji w Totalnej Porażce w Trasie. Są to odpowiedniki pianek z Wyspy Totalnej Porażki i Pozłacanych Chrisów z Planu Totalnej Porażki. Podczas ceremonii torebek z fistaszkami, Chris zazwyczaj rzuca torebki z fistaszkami wszystkim zawodnikom, oprócz temu wyeliminowanemu. Zawodnik, który nie otrzymał torebki z fistaszkami, musi się podjąć Skoku Wstydu.

Totalna Porażka w Trasie

Torebki z fistaszkami po raz pierwszy zostały wprowadzone przez Chrisa w Przechadzka po Egipcie cz. 1 i oficjalnie zostały wręczone na pierwszej ceremonii eliminacji w Przechadzka po Egipcie cz. 2. Wszyscy członkowie Drużyny Zwycięzców, z wyjątkiem Ezekiela, otrzymali torbę z fistaszkami w tym odcinku.

Torebki z fistaszkami pojawiają się ponownie na ceremoniach eliminacyjnych w Zakręcony Czas w Japonii, Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! i po raz ostatni w Spoliczkowana Rewolucja gdzie na koniec, DJ i Lindsay jedli orzeszki na końcu odcinka. Po tym, torby z fistaszkami przestały być rozdawane i przez resztę sezonu Chris albo liczy głosy albo po prostu ogłasza, kto jest wyeliminowany.

Ciekawostki

  • Wręczono jak na razie 14 torebek z fistaszkami.
  • Ponieważ torebki z fistaszkami zostały rozdawane tylko na pierwszych czterech ceremoniach, tylko Bridgette, DJ, Harold, Leshawna i Lindsay otrzymali torebki z fistaszkami. Na kolejnych, Chris liczył głosy albo ogłaszał kto został wyeliminowany.
    • Ezekiel jest jedynym członkiem Drużyny Zwycięzców który nie otrzymał torebki z fistaszkami, ponieważ został pierwszym wyeliminowanym zawodnikiem w drużynie i w sezonie.
  • Leshawna jest pierwszym zawodnikiem który otrzymał torebkę z fistaszkami a Harold jest pierwszym chłopakiem który ją otrzymał.
  • DJ i Lindsay otrzymali najwięcej torebek z fistaszkami w Totalnej Porażce w Trasie, w sumie cztery.
    • DJ zawsze otrzymywał ostatnią torebkę z fistaszkami.