FANDOM

Total Drama Reloaded jest oryginalnym tytułem czwartego sezonu Totalnej Porażki, do czasu, kiedy sezon rozpoczął produkcję i został oficjalnie potwierdzony, ale później został przemianowany na Totalna Porażka: Zemsta Wyspy. Istnienie czwartego sezonu zostało potwierdzone na blogu Total Drama Production Blog 18 stycznia 2010 roku, kiedy ukazał się bez napisów obraz akronimu "TDR", a Mark Thornton rzucił wyzwanie fanom, aby odgadnąć, co to oznacza. Tytuł, początkowo uznany za Totalną Porażkę: Komedię i opatrzony znakiem Totalna Porażka - Powrót na Wawanakwę, pozostał nieznany, dopóki nie został potwierdzony jako Total Drama Reloaded autorstwa Christiana Potenza w filmie na YouTube.

Postacie

TotalDramaReloadedTDIBlogCharacters

Jedynymi zawodnikami, których nie widziano w zestawach bohaterów Total Drama Reloaded, to Dawn i B, ponieważ nie istniały w tym czasie. Podczas gdy niektóre projekty zawodników pozostały względnie takie same, niektóre z nich zostały złomowane i otrzymały nowe projekty, a także nowe imiona. Chris i Szef Hatchet również zostali potwierdzeni w Total Drama Reloaded.

Anna Maria

Anna Maria na początku miała mieć nieco jaśniejszą skórę. Nie ma widocznego makijażu. Ubrana jest w te same rzeczy, (oprócz torebki w ręku) jednak zmieniły się ich kolory: czarny top zamiast różowego, granatowe spodnie zamiast niebieskich.

Brick

Brick z wyglądu nie za wiele się zmienił.: Zamiast zielonej koszulki, ma szarą, a zamiast szarych spodenek zielone. Buty ma takie same.

Cameron

Cameron dużo się zmienił. jego stary prototyp miał trochę inną twarz: nie nosił okularów i miał kręcone, brązowe włosy. Później został użyty aby zaprojektować postacie Jay'a i Mickey'ego. Ubrania ma te same.

Dakota

Dakota wcześniej miała rude, prawie czerwone i krótsze włosy spięte kwiatkiem, jednak z twarzy wciąż można uchwycić jakieś podobieństwo. "Stara" Dakota nosiła wiśniową bluzkę, ciemnozielone spodnie i wiśniowe buty. Z fryzury i ubioru bardziej przypomina Zoey.

Jo

Jo w Total Drama Reloaded miała na imię Mary. Wyglądała identycznie tak jak teraz.

Lightning

Lightning wyglądał wcześniej prawie tak samo. Zmieniła mu się tylko koszulka z granatowej na niebieską.

Mike

Mike troszeczkę się zmienił jednak między jego poprzednim stereotypem a teraźniejszym wyglądem widać wyraźne podobieństwo. Wcześniej miał blond włosy, zieloną koszulkę i szare spodnie.

Sam

Sam wygląda prawie identycznie jak teraz. Jego stary prototyp miał jednak brodę zamiast zarostu.

Scott

Scott wyglądał prawie identycznie jak teraz. Wcześniej miał jednak rudą bródkę i zielony podkoszulek zamiast białego.

Staci

Staci troszeczkę się zmieniła. Wcześniej miała nieco dłuższe blond włosy i trochę inną twarz oraz granatowe spodnie zamiast fioletowych.

Zoey

Zoey z wyglądu się zmieniła, jednak nadal widać podobieństwo. Jej stary prototyp miał dłuższe włosy, o nieco innym odcieniu rudego. Nosił również okulary i opaskę na włosy oraz miał koszulkę z rękawami.