FANDOM

Ukochany Broadway
Broadway, Baby!
Sezon 3, Odcinek 5
S03E05 Chris zapowiada przerwe na Statule Wolnośći
Premiera Flaga Kanady 30.09.2010
Premiera Flaga USA 19.07.2010
Premiera Flaga Polski 07.10.2010
Piosenka/i Czego tu nie da kochać się
Lokalizacja Miasto Nowy Jork, Nowy Jork, USA
Wyzwanie Zdobycie wózka ze Statuy Wolności, wyścig wózków do Central Parku, Zdobycie jabłek
Nagroda/y Zawartość jabłek, Pierwsza Klasa w samolocie.
Zwycięzca/y Drużyna Amazonek
Przewodnik odcinków
Poprzedni
"Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!"
Następny
"Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette"

Trzy drużyny udają się na wschód do Wielkiego Jabłka. Wiedza o gospodarzu programu jednej z zawodniczek prowadzi do uknucia planu przez kogoś innego, jednak został szybko zniszczony przez czyjąś manipulację. Po zwycięstwie jednej drużyny i przegranej innej po raz pierwszy okazuje się, że wszyscy zawodnicy uczestniczyli w pierwszym wyzwaniu z nagrodą w tym sezonie.

Fabuła

Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki objada się śniadaniem pierwszej klasy, korzysta z masażów i wypoczywa. Wszyscy prócz Noah, na którym wypoczywał Owen. Drużyna Amazonek pierwszy raz poczuła smak porażki. Sierra dba o Cody'ego, a Heather próbuje zdobyć ich zaufanie. Lindsay motywowała swoją drużynę. Alejandro po dżentelmeńsku przyniósł dziewczynom jedzenie z pierwszej klasy. Chciał dać też czekoladę Sierrze, ale Heather zabroniła się jej z nim zadawać. Alejandro od razu przejrzał, o co chodzi Heather. Pochwalił ją za strategie. Chris razem z innymi wsiedli do pontonu, po czym spadł on do wody. Gospodarz programu przywitał wszystkich w Nowym Yorku. Lindsay przeżywała szał zakupowy, jaki można zrobić w Nowym Yorku. Chris przedstawił wyzwanie. Trzeba było zdobyć wózki dziecięce ze Statuy Wolności i umieścić w nim najmniejszego zawodnika drużyny, a następnie dojechać do Central Parku. Sierra mówiła jak bardzo uwielbia Chrisa i zawsze uwielbiała. Wyjawiła jeden z jego sekretów, po czym wszyscy zaśmiali się. Lindsay pytała się o zakupy, ale Chris powiedział, że przylecieli tutaj tylko ze względu na wyzwanie. Lindsay krzyknęła z załamania. Drużyny zaczęły się wspinać. U Amazonek, nie wiadomo było, kto będzie wchodził pierwszy. Nastąpiła kłótnia, ale Heather powiedziała, żeby Sierra podjęła decyzje. Była zaskoczona, że Heather jest taka miła, lecz wiedziała z doświadczenia, że tylko udaje. Alejandro podpuścił Sierrę, żeby pomogła Chris'owi "dojść do siebie". W Drużynie Amazonek wózek wzięła Heather, a w drużynie Zwycięzców - DJ. Owen zaplątał się w linę, przez co opóźniał swoją drużynę. Wszyscy członkowie musieli go wciągnąć na górę, pokonując opór Statuy Wolności. Sierra znów opowiadała Chrisowi o dawnych czasach, po czym znowu wszyscy się zaśmiali. Amazonki objęły prowadzenie. Musiały zjechać po rurze strażackiej 30 pięter w dół. Po nich zjechała Drużyna Zwycięzców. Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki musiała wciągać zaplątanego w linę Owena na szczyt. U nich Izzy zdjęła wózek. Amazonki znalazły się w pontonie i znów objęły prowadzenie, lecz musiały wracać po Cody'ego, który został w wodzie. Drużyna Zwycięzców objęła prowadzenie. Gdy drużyny wpłynęły do kanału, ścigał je niemożliwych rozmiarów krokodyl albinos. Lecz drużyny uciekły mu, gdy utknął w rurze. Szef popłynął do niego, by zrzekł się praw aktorskich. Następnie Sierra znów powiedziała ciekawostkę o Chrisie. Śpiewał w Boysbandzie. Wszyscy na tą wiadomość wybuchli śmiechem. Chris nie mógł wytrzymać docinków i kazał Sierrze się zamknąć. Heather była oburzona, że reputacja Sierry u Chrisa zmalała. Domyśliła się, że to sprawka Alejandro. Chris podał trasy wózków poszczególnych drużyn i podał zasady przemieszczania jabłka. W wózkach znaleźli się Lindsay, Noah i Cody. Chris zadał piosenkę, którą zawodnicy mieli zaśpiewać podczas zadania. Courtney się cieszyła, a inni niekoniecznie. Wszyscy dotarli jednocześnie do stawu. Po jabłka popłynęli DJ, Tyler i Sierra. Alejandro podrywał Heather. Dziewczyna podmieniła wózek z Noah na wózek z dzieckiem. DJ'a pogryzły żółwie - dopłynął drugi. Wrzucił jednego do stawu, po czym żółwia zjadł większy żółw. Tyler dopłynął pierwszy. Sierra trzecia. Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki dojechała pierwsza, lecz wzięła zły wózek. Alejandro szybko zamienił wózki, lecz i tak znaleźli się na szarym końcu. Drużyna Amazonek ich prześcignęła i wygrała. Drużyna Alejandro przegrała, ale nie poddała się eliminacji, bo było to pierwsze wyzwanie z nagrodą. Amazonki rozpakowywały swoje nagrody. W pierwszym jabłku były cukierki, w drugim - jabłka, a w trzecim maszynka do mięsa. Courtney twierdziła, że się przyda, ale Heather ją wyrzuciła, stwierdzając, że to nagroda pocieszenia.

Ciekawostki

  • W niektórych krajach scena, w której Cody wpadł między biust Statuy Wolności została usunięta.
  • Z pokoju zwierzeń skorzystali: Heather (x2), Lindsay (x2), Alejandro (x1), Sierra (x1), Cody (x1), DJ (x2), Owen (x1), Courtney (x1) i Szef (x1).

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!