FANDOM

Wózek golfowy

Wózek golfowy.

Wózek golfowy z przyczepą (ang. Golf cart and trailer) to podwójny pojazd lądowy, debiutujący na Planie Totalnej Porażki. Przyczepę można w dowolny momencie, odłączyć od wózka golfowego co widać w kilku odcinkach, takich jak Milion dolarów P. C. i Spadam w Louvrze i zero pomocy. Ostatni raz się pojawił w Totalnej Porażce w Trasie.

Plan Totalnej Porażki

Wysuwane szyby

Wysuwane szyby, jedna z funkcji wózka golfowego, którą Chris używa by obronić się przed chmurą spalin z Limuzyny Łajz.

Ten podwójny pojazd pojawił się po raz pierwszy w Uwaga, potwór! Wkrótce po tym jak uczestnicy przyjechali na Opuszczony plan filmowy, Chris przyjeżdża wózkiem golfowym, ciągnąc za sobą przyczepę z wystarczającą liczbą miejsc dla czternastu uczestników którzy usiedli na nich i wyruszyli na wycieczkę po planie filmowym, na której Chris pokazuje uczestnikom opuszczony plan filmowy a także wyjaśnia zasady sezonu. Następnie wyrzuca ich na środek planu filmu o potworze, gdzie rozpoczęło się pierwsze wyzwanie sezonu.

Wózek golfowy i przyczepa pojawia się na samym końcu odcinka, gdzie Chris przyjeżdża w okolice przyczep mówiąc zawodnikom że przez resztę sezonu będą mieszkać w przyczepach. Chris przyznał również że wypożyczył wózek golfowy na godzinę, pomimo kilku kolejnych występów w sezonie. Wózek golfowy ma także kilka dodatkowych funkcji jak wysuwane szyby które Chris użył by uchronić się przed chmurą spalin z Limuzyny Łajz a także fotele z katapultą którymi Chris straszył Geoffa kiedy zapytał się Chrisa czy już skończył gadać.

DJ na widok potwora

DJ mdleje w przyczepie po zobaczeniu potwora.

W Mistrzowie katastrofy, wózek golfowy z przyczepą pojawił się ponownie w środku pierwszego wyzwania. Dach wózka został usunięty dzięki czemu Chris mógł postawić na wózku, karabin maszynowy którym strzelał piłeczkami w zawodników. Jest to też ostatni raz gdzie długa przyczepa z siedzeniami jest przyczepiona do wózka golfowego.

W Milion dolarów P. C. wózek golfowy jest widziany pierwszy raz bez przyczepy. Pod koniec wyzwania, kiedy Zabójcze Makiety wygrały, Szef Hatchet wiezie w wózku golfowym ich nagrodę, gigantyczne żeberko z grilla przywiązane do dachu wózka. Szef jednak nie zaciągnął hamulca przez co gdy wysiadł, wózek golfowy wraz z żeberkiem wpadł do pobliskiej dziury wypełnionej słomą gdzie utonął.

Bridgette i Geoff robią to w przyczepie

Bridgette i Geoff całują się w przyczepie wózka golfowego.

W Dzieci za milion dolarów, Chris przyjeżdża wózkiem golfowym do uczestników by wytłumaczyć im zasady piątego i ostatniego wyzwania. Ze względu na wydarzenia z poprzedniego odcinka, można założyć że to nie jest ten sam wózek golfowy który się pojawiał wcześniej.

W Podsumowanie III, wózek golfowy pojawił się ponownie podczas "To musiało zaboleć". Klip pokazuje że gdy Szef Hatchet jechał wózkiem golfowy, aby dostarczyć Zabójczym Makietą ich nagrodę w Milion dolarów P. C. uderzył w inny wózek golfowy kierowany przez wielką stopę. Odwzajemniła mu się, wyciągając z torby, kij golfowy którym wielokrotnie uderzała w prawą oponę wózka golfowego Szefa.

W Bunt w studiu, pod koniec odcinka, Szef używa wózka golfowego i małej przyczepy by przywieźć ogromy sejf, aby razem z Chrisem mógł nim rzucić w finalistów, Beth i Duncana.

Totalna Porażka w Trasie

Atak zwierząt na DJ'a

DJ atakowany w wózku golfowym przez zwierzęta.

W Spadam w Louvrze i zero pomocy, wózek golfowy bez dachu i przyczepy znajduje się w jednym z korytarzy muzeum Luwru. DJ który ukradł replikę zmumifikowanego psa z Egiptu w nadziei na to że może to w jakiś sposób zdjąć z niego klątwę, ukradł też wózek golfowy którym zmierzał ku piramidy w Egipcie. Ale podczas jazdy, Wielka Stopa, niedźwiedź i mała foczka którą DJ prawie zabił w Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, zaczęły go ścigać. Gdy dostały się na wózek golfowy, zaczęły atakować DJ'a przez co nie mógł prowadzić wózka golfowego. Dotarli w miejsce gdzie Lindsay złożyła prawie cały posąg swojej drużyny, tym samym mogła dać sobie i DJ'owi zwycięstwo. Ale wózek golfowy wpadł na posąg, niszcząc zarówno wóz i posąg co zrujnowało ich szanse na wygraną i doprowadziło do wyeliminowania Lindsay.

Galeria