FANDOM

Wąż (ang. Snake) to powtarzające się zwierzę pojawiające się w całej serii, najczęściej jako utrudnienie w wyzwaniu. Występują w wielu różnych kolorach, w tym zielonym, fioletowym i pomarańczowym.

Wyspa Totalnej Porażki

S01E07 Mrugnięcie węża

Wąż mruga do DJ'a.

DJ wyznaje w Czynnik fobii, że boi się węży. Kiedy Wrzeszczące Susły oferują Zabójczym Okoniom zieloną galaretkę z żelkowym robakiem w środku, DJ myśli że to wąż i odrzuca naczynie z galaretką. Podczas wyzwania, DJ musi dotknąć małego węża aby zdobyć punkt dla drużyny. DJ jednak się przestraszył, kiedy wąż do niego mrugnął, ale Sadie zapewnia, że mruganie oznacza, że wąż go lubi. Po obrazach ze strony Courtney za swoje tchórzostwo, DJ dotyka węża, zdobywając punkt dla swojej drużyny.

W Polowanie złej woli, pomarańczowy wąż przestraszył Owena, gdy próbuje postrzelić DJ'a za pomocą pistoletu paintballowego.

W Komu możesz zaufać?, purpurowy wąż zjada Zajączka DJ'a, a następnie sam zostaje pożarty przez rekina przed tym jak został złapany przez orła.

W Posiłek obrzydliwości, gdy Trent wymiotuje w pokoju zwierzeń, widać węża i królika całych w wymiocinach Trenta. Wąż na krótko pojawia się w Mów mi wujku, gdzie jest owinięty wokół DJ'a jako jedno z wyzwań które zawodnicy muszą wykonać.

Ukaszenie

Izzy pozwala, by wąż ją ugryzł w głowę.

Wąż pilnuje klucza którego Izzy ma zdobyć w Skarby. Izzy do niego podchodzi i mówi mu że jest ładniutki a ten w odpowiedzi gryzie ją w głowę co Izzy uważa za pocałunek a następnie mdleje. Później wąż owinął się wokół niej, gdy zawodnicy ze swoimi kluczami, zebrali się przy ognisku i po raz drugi ją gryzie.

Najbardziej istotną role, wąż odgrywa w Obóz rozbitków. Gdy wszyscy czterej zawodnicy siebie odnaleźli, spada na nich gigantyczny wąż co zmusza ich do ucieczki do domku na drzewie który był za wysoko dla węża. Według Duncana jest to 15 metrowy pyton. Gwen uważa że wąż trzyma ich w pułapce, zanim Owen go ogłuszył, rzucając na niego Pana Kokosa, co pozwoliło zawodnikom uciec od zdradzieckiego węża.

Totalna Porażka w Trasie

Wąż pojawił się w Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, podczas spektaklu "DJ wśród zwierząt" jako jedno ze zwierząt które dotknęło przekleństwo DJ'a. Później gdy został uwolniony z klatki, owija się wokół szyi Blaineley przez co ta przez resztę odcinka musi nosić kołnierz ortopedyczny na szyi.

W Dziwne Przypadki, stażyści mieli zakopać beczki z syropem klonowym, cukrem, pająkami i grzechotnikami ale przez pomyłkę, zakopali beczki z rezerwą benzyny do samolotu w ramach wyzwania. Za karę Chris popycha jedną z beczek na stażystów, uwalniając na nich grzechotniki i pająki.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

S05,2E08 Grzechotnik

Grzechotnik w Bliźniacy to nie wszystko.

W Bliźniacy to nie wszystko, wąż próbuje zaatakować Sugar. Ta jednak myje sobie nim twarz a później rzuca go w stronę Rodney'a.

W Trzy strefy i niemowlę, podczas wyzwania, pojawia się kilka grzechotników w pierwszej strefie, co sprawia, że oprócz lwów jest tam jeszcze bardziej niebezpiecznie. Tam jad grzechotników został rozcieńczony z wodą przez co jad nie jest śmiertelny tylko powoduje paraliż.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

S01E10 Wąż atakuje Ryana

Wąż atakuje Ryana.

W Lubicie chińszczyznę?, nie będąc częścią głównego składnika egzotycznego szaszłyka, węże znajdują się w kilku pudełkach stoiska z jedzeniem. Jeden owinął się wokół szyi Ryana, podczas gdy inny ugryzł Devina w twarz.

W Z deszczu pod wodospad, po uderzeniu swojego przyrodniego brata, Lorenzo został zaatakowany przez węża który owinął się wokół niego.

W Australijska plaga, Spud wspomniał, że posiadał wiele węży jako zwierzaków domowych, które zjadały wiele rzeczy w okolicy. Ta wiedza pozwala Spud'owi dowiedzieć się, ile królików pochłonął wąż podczas wyzwania, czyli dokładnie tyle, ile potrzeba, aby przejść do następnego etapu wyścigu.

Ciekawostki

  • Purpurowy wąż jest identyfikowany przez Duncana w Obóz rozbitków, jako pyton. W prawdziwym życiu pytony są nie jadowitymi wężami, a zatem nie mają kłów.

Galeria