Totalna Porażka Wiki
Advertisement
Wasze regaty, obiektem moich żartów
You Regatta BY Kiding Me
Sezon 5.1, Odcinek 8
S05E08-Naprawa Gipa.png
Premiera Kanada 20.02.2014
Premiera Stany Zjednoczone 29.10.2013
Premiera Polska 30.04.2014
Wyzwanie Jedno okrążenie łodzią wokół wyspy
Nawiązanie do wyzwania "Przednia zabawa"
Nagroda/y Nocleg w hotelu SPA im.Chrisa McLeana z osoba towarzyszącą
Zwycięzca/y Alejandro
Wyeliminowana/y Duncan
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Frajerskie Uderzenia
Następny
Będziecie poszukiwać Zeeka

Fabuła

Odcinek zaczyna się o tego, że Courtney i Gwen cieszą się, że się pogodziły i planują dojść razem do finału. Tymczasem za ścianą próbuje podsłuchiwać je Scott, jednak na darmo. Budzi się Cameron i się z nim wita, lecz ten niezadowolony krzyczy, aby Courtney i Gwen mówiły głośniej. Cameron wyznaje mu, że czuje się bezpieczny od kiedy nie ma Sierry, jednak Scott mówi mu, że do końca nie jest. Cameron wyznaje w pokoju zwierzeń, że życie w drużynie drani jest trudne, natomiast Scott, że drużyna bohaterów zaczyna dominować w draniachDuncan wyznaje, że udowodni wszystkim jakim jest draniem. Chcąc to udowodnić maluje na bocznej ścianie czaszkę z piszczelami.

Duncan próbujący udowodnić że jest draniem.

Jego graffiti przygląda się Zoey i mówi "Słodki Króliczek". Duncan myślał, że mówiła to do niego wścieka się i mówi, aby go tak nie nazywała, jednak Zoey mówi mu, że miała na myśli to co namalował. Duncan zerka na graffiti i mówi, że to nie jest żaden królik, po czym rzuca puszką o ścianę, która odbija się i uderza go w twarz. Po chwili Duncan wściekły idzie obok hotelu-spa i zauważa zaparkowanego przed nim Jeep'a Szefa. Postanawia go odpalić i wjechać nim do oceanu jednak i ten plan nie wypala, ponieważ Jeep nie chce zapalić. Duncan otwiera maskę i zaczyna coś grzebać przy rozruszniku, natomiast Chris nakazuje uczestnikom wyjść przed hotel-spa i zobaczyć dobrego Duncana. Zadowolony Szef cieszy się z naprawy Jeep'a i nazywa Duncana dobrym chłopakiem, na co Duncan w pokoju zwierzeń reaguje wściekłością. Tymczasem Cameron zdziwiony brakiem obrażeń na ciele Alejandro podchodzi i pyta go jak on to zrobił. Alejandro odpowiada mu, że ma swoje sposoby i nie raz oczarował zwierzęta. Chris przerywa mu i oznajmia uczestnikom, że nastąpi rozłączenie drużyn, na co każdy nie wiedzieć czemu reaguje ze zdziwieniem. Zoey wraz z Mike'iem i Cameronem zakładają sojusz, lecz nie wiedzą jeszcze, że Mike to Mal, który jest z tego niezmiernie zadowolony. Akcja przechodzi do umysłu Mike'a, gdzie widać go ciągnącego wielki głaz. Po chwili zauważa jakieś latające znaki zapytania, łapie jeden i przecina nim łańcuch. Biegnąc przed siebie zauważa Chestera, który sprzedaje deskorolki. Mike pytając się o co chodzi dowiaduje się, że to był pomysł Mal'aMike zbiera Chestera i razem zmierzają do strażnicy. Akcja powraca do normalności, gdzie Chris mówi uczestnikom, że wezmą udział w regatach wokół Wawanakwy. Zdziwiony Duncan pyta co to jest regata, na co Chris odpowiada wyścig łódek i że mówi tak, bo jest klasyczny, po czym opowiada o co chodzi w wyzwaniu po czym je rozpoczyna.

Ciekawostki

  • W tym odcinku po raz drugi sfałszowano głosowanie
  • Po eliminacji Duncana, Alejandro był jedynym chłopakiem z oryginalnej obsady.
  • Jest to drugi raz, kiedy połączenie drużyn nastąpiło w finałowej ósemce. Pierwszy raz miało to miejsce w Bitwa nad Niagarą.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd
Przed połączeniem Bohaterowie kontra Dranie | Zły lęk | Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em | Straszne Jedzenie | Księżycowy Obłęd | Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów | Frajerskie Uderzenia
Po połączeniu Wasze regaty, obiektem moich żartów | Będziecie poszukiwać Zeeka | Trafiony, zatopiony i zabity | Lody błotnistych Lodziarzy | Odważne poszukiwanie łupów | Zrujnowany finał
Advertisement