FANDOM

Wielbłąd (ang. Camel) to garbate, długo szyjne ssaki które powszechnie występują w regionach pustynnych. Jak dotąd wystąpiły w trzech odcinkach Totalnej Porażki w Trasie i w jednym odcinku Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu.

Totalna Porażka w Trasie

Wielbłąd i koza

Wielbłąd wraz z kozą, wprowadzony przez Chrisa.

Wielbłąd pierwszy raz się pojawił w Przechadzka po Egipcie cz. 1, gdzie Chris daje go Drużynie Amazonek jako nagroda za zakończenie wyzwania, choć te zakończyły wyzwanie jako ostatnie. Większość Drużyny Amazonek jest niezadowolona z odebranej nagrody z wyjątkiem Izzy która jako jedyna jest zadowolona z wielbłąda. Wielbłąd w tym odcinku ma tylko jeden garb co oznacza że to dromader, wielbłąd który powszechnie występuje w Afryce Północne, Azji Południowej i na Bliskim Wschodzie.

Amazonki płyną przez Nil

Drużyna Amazonek wraz z wielbłądem podczas Płyniemy tam.

W Przechadzka po Egipcie cz. 2, widać jak Izzy siedzi na szyi wielbłąda, Gwen z przodu, Heather na jego garbie, za nią siedzi Courtney a Cody wisi na jego tyłach. Wielbłąd jest widziany wielokrotnie puszczać gazy podobnie jak koń, przypuszczalnie na twarz Cody'ego co powoduje u niego obrzydzenie. W pewnym momencie wyścigu, Izzy nazwała wielbłąda "Ruby" co sugeruje że wielbłąd jest samicą. Ruby wydaje się lubić Izzy ponieważ pozwala Izzy poruszać jej ustami i rozumie to co Izzy mówi do niej po "wielbłądańsku". Izzy zapytała się Ruby po "wielbłądańsku" czy zaprowadzi Drużynę Amazonek do Nilu gdyż na tym polegało wyzwanie. Później, podczas przypływania przez Nil, Drużyna Amazonek ma problemy z załadowaniem wielbłąda do łodzi z powodu zamiany drużyn między Izzy a Sierrą. Jednak Alejandro stwierdził że jego drużyna i tak wygra więc poprosił Izzy by powiedziała wielbłądowi by wlazł na łodzi Amazonek. Wielbłąd nawet wziął udział w śpiewaniu piosenki Płyniemy tam co czyni go pierwszym i jedynym zwierzęciem, który kiedykolwiek wziął udział w piosence Totalnej Porażki w Trasie.

Szef i wielbłąd

Podczas nieemitowanego klipu, wielbłąd siada na twarzy Szefa.

Ruby pojawia się po raz kolejny w niewyemitowanym klipie w Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette. W tym klipie, Szef kuchni podchodzi do wielbłąda od tyłu trzymając chochle i garnek. Izzy wtedy staje w obronie Ruby gdyż myśli że Kucharz chce ją zaatakować. Po kilku sekundach walki, Izzy powala Szefa kopniakiem przez co ten upada. Wtedy Ruby siada na twarzy Kucharza. Izzy wtedy zaczyna łaskotać Szefa który bezradnie stara się wyjaśnić że chciał dać wielbłądowi trochę owsa.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Stado wielbłądów

Wielbłądy na których drużyny, muszą pojechać do restauracji na pustyni.

Wielbłądy są wykorzystywane po raz kolejny podczas wyzwania w Osiemnaście drużyn na starcie cz. 2. Drużyny muszą pojechać na wielbłądach do restauracji na pustyni by tam ugotować gulasz do wyzwania Działaj lub Patrz. Większość drużyn, nie ma najmniejszego problemu z wielbłądami. Jedynie wielbłąd Dwayne'a i Juniora zemdlał, prawdopodobnie z odwodnienia przez co Dwayne musi go nieść. Natomiast Weganki decydują się prowadzić swojego wielbłąda zamiast na nim jeździć, ponieważ nie chcą by się przemęczył, i nawet planują przeprowadzić kampanie przeciwko jeżdżeniu na wielbłądach. Miles nawet wymyśla hasło "Lepiej chodzić, niż wielbłądzić". Niestety, przez to stają się one jedną z trzech ostatnich drużyn które jeszcze nie dotarły do Strefy Luzu.

Ciekawostki

Galeria