FANDOM

Newpersonality

Zawsze gdy Mike zmieniał osobowość, inni byli tym zdezorientowani.

Mike jest miłym chłopakiem, ale jego choroba, przystwarzała mu wiele kłopotów. Wiele osób była zdezorientowana, gdy Mike zmienia swoją osobowość i uważają go za dziwaka. Jego choroba przeszkadzała mu też w jego relacjach z Zoey, gdyż bał się, że uzna go za dziwaka. Niektórzy też dowiedzieli się o jego chorobie i próbowali mu pomóc, a inni wykorzystali jego chorobę do swych niecnych celów. W końcu Mike zaczął walczyć ze swoimi osobowościami i nad nimi zapanował, ale w tym samym odcinku został wyeliminowany.

W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, pojawiła się nowa osobowość Mal, która zaczęła mieszać wśród uczestników, a Mike nie mógł ostrzec swoich przyjaciół, gdyż był uwieziony w swoim umyśle. Jednak w końcu się uwolnił, ale musiał się pozbyć wszystkich swoich osobowości.

Alejandro

Mal kopie Ala

Mal kopie Alejandro gdyż wie że ten zna jego tajemnice.

Po tym jak Alejandro wygrał wyzwanie w Wasze regaty, obiektem moich żartów, ma prawo zabrać jednego zawodnika do Hotelu Spa, ale tego nie robi. Po tym Mal oferuje Alejandro sojusz który ten przyjmuje. W Będziecie poszukiwać Zeeka, Alejandro znajduje płytę DVD zatytułowaną "Najlepsze hity Mala" odkrywając prawdę o Mike'u i następnie ukrywa płytę w Hotelu Spa. W następnym odcinku, próbuje ostrzec innych zawodników o Malu ale ten zawsze temu zapobiega. Mal w tym czasie, wie że jego tajemnica może wyjść na jaw i przekonuje innych zawodników by głosowali Alejandro co doprowadziło do wyeliminowania Alejandro. Jego ostatnimi słowami przed spłukaniem było "Prawda kryje się w sztuce". Mal wiedział że chodziło o portrety Chrisa, z Hotelu Spa i próbował odnaleźć płytę ale daremnie. W finale, Alejandro został pomocnikiem Mala, który nie był z tego zadowolony gdyż wiedział że Alejandro nie jest godny zaufania, i obiecał że jak Alejandro będzie próbował zwinąć mu milion, to go zakopie żywcem. Alejandro w sumie nie przykładał się pracy pomocnika gdyż bardziej był zajęty Heather. Pod koniec gdy Mike odzyskuje kontrole, użył Alejandro jako przynętę na Kła, dając mu jeden z jego zębów.

Anna Maria

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Anna Maria i Mike.

Mike nie zwracał uwagi na Anne Mari podczas konkursu. Jednak jedna z jego osobowości Vito zaczął podrywać Anne Marie, a ta się w nim zakochała co z powodowało wiele problemów między Mike'em a Zoey. Rzecz biorąc, Mike nic nie czuł do Anny Mari, a ta uważała Vito za jego prawdziwe ja, a Mike uważa za maskę którą zdejmuje kiedy jest z nią sam na sam.

Brick

S04E07 Salutowanie

Mike salutuje Brick'owi dziękując mu za pomoc.

W Lód, lód dziecino, gdy Mike zmienia się w Vito i zdobywa flagę, Toksycznych Szczurów, zirytowany Brick mówi Mike'owi że jest "świetnym aktorem" i domaga się oddania mu flagi. Vito odmawia i obaj wraz ze Scottem angażują się w walkę fizyczną.

W Schwytani straceńcy, Mike był zaniepokojony gdy Brick zniknął i razem z Anną Marią, broni go przed złośliwymi uwagami Jo.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Brick ma swoją zasadę "nigdy nie zostawiać człowieka" i ratuje Mike'a, Camerona i Zoey przed zmutowanym susłem przez co też jego drużyna przegrała i zostaje wyeliminowany za pomoc wrogowi. Tuż przed tym jak Brick zostaje wystrzelony z Miotacza Wstydu, Mike wraz z Cameronem i Zoey, salutują mu z wdzięczności.

Cameron

Dzięki, Dzięki Dzięki

Mike przytula Camerona gdy ten obiecał mu pomóc z jego chorobą.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Cameron i Mike.

Mike i Cameron stali się dobrymi przyjaciółmi z zawsze byli przydzielana do tych samych drużyn. W Lód, lód dziecino i Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady Cameron odkrył, że Mike choruje na rozdwojenie jaźni czym Mike był przerażony, że jego tajemnica wyszła na jaw. Ale ulżyło mu gdy ten obiecał nikomu nie powiedzieć i obiecał mu pomóc z jego chorobą, a Mike w zamia miał mu pomóc wyeliminować Scott. Obaj wtedy stali się najlepszymi przyjaciółmi. W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, Mike czuł się okropnie gdy połamał okulary Camerona. Wyjaśnił mu też, że nie może przywołać innych osobowości, a Cameron obiecał mu pomóc. Po jakimś czasie też nie zauważył, że nad ciałem i umysłem Mike'a kontrole przejął Mal. W Będziecie poszukiwać Zeeka, Mal pozwala Cameron'owi spaść w kopalni. W nocy, gdy Cameron został odsunięty od konkurencji, Mal wyjawił mu swoją tożsamość.

Chester

Chester i Mike

Chester przyłącza się do Mike'a w celu powstrzymaniu Mala.

W Lód, lód dziecino, Mike mówi że trudno kontrolować Chestera. W Grand Chef Auto, Chester nie wierzy że Zoey zaakceptuje chorobę Mike'a. Później w odcinku, Mike budzi się w swej podświadomości, i jest bity przez Chestera laską gdy Mike walczy ze swoimi alternatywnymi osobowościami. Kiedy też Mike ich pokonuje, oświadcza że to on jest panem tego ciała. W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, gdy Mike został uwięziony w swej podświadomości, spotka zniewolonego Chestera, który wypożyczał deskorolki i prosi go o pomoc w pokonaniu Mala. Chester bez żadnych wątpliwości zgadza się. Mike uwalnia go i wyruszają w stronę Wieży Mala. Początkowo Chester przystąpił do tego z entuzjazmem ale po chwili stwierdził "że to się źle skończy". W miarę zbliżania się do wieży, Chester narzeka że jest zmęczony chodzeniem, więc Mike bierze go na barana. W Odważne poszukiwanie łupów, Chester zgadza się z Manitoba Smith, dlaczego to Mike jest panem umysłu. W Zrujnowany finał, Chester wraz z Vto, Svetlaną i Manitoba Smith pociesza Mike który musi usunąć wszystkie swe osobowości by powstrzymać Mala. Chester wtedy mówi by to zrobili i razem z Mike'm i innymi osobowościami naciska guzik resetu, dzięki czemu Mike, wchłonął talenty Chestera.

Chris

W Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, gdy Mike ukończył wyścig, Chris nazwał go "uratowany przez dziewczynę" odnosząc się do tego, że Zoey uratowała Mike przed utonięciem na początku odcinka. W Wyspa skarbów Dr McLeana, gdy zawodnicy dowiedzieli się że Chris zakopał żywcem, Gwen i Sama w celu wyzwania i własnej uciechy. Mike oburzony jego sadystycznym zachowanie gdyż zakopanie ludzi żywcem jest bardzo niebezpieczne.

Podczas Totalnej porażki: Plejady Gwiazd, Chris był świadomy tego że Mal przejął kontrole nad ciałem Mike'a ale nie powiedział tego innym zawodnikom. O Malu, dowiedział pierwszy raz w Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, gdy streszczał wydarzenia z poprzedniego odcinka. W Frajerskie Uderzenia, Mike'a (jako Mal) spytał się Chrisa o nagrodę, którą obiecał Zoey w poprzednim odcinku. Chris przyznał chomikom punkt jako nagroda Zoey, ale miał że zapomnieli o tym. Później, Chris widzi jak Mal, bezlitośnie i brutalnie, pobił Izzy ale przyznał mu punkt. W Będziecie poszukiwać Zeeka, gdy Chris w pokoju zwierzeń mówi że tylko "udawał" że boi się Ezekiela, Mal zakrada się koło wychodka, i zaczyna naśladować warczenie Ezekiela, przez co Chris wybiegł ze strachu z wychodka. W Lody błotnistych Lodziarzy, Chris nie pozwala Zoey zabrać nikogo do Hotelu Spa, czym bardzo wkurzył Mala, gdyż nie mógł kontynuować szukania, płyty DVD, którą Alejandro schował w Hotelu w Trafiony, zatopiony i zabity, która zawiera wszystkie obciążające go dowody a także jego tożsamość. W Odważne poszukiwanie łupów, Mal próbuje wydobyć od Chrisa informacje o wyzwaniu, zanim otworzył skrzynię z miną-pułapką, ale Chris się nie dał. Mal jednak nie znalazł wyznaczonego przedmiotu, więc przyniósł rannego Scotta. Jak podejrzewał, to zadowoliło Chrisa. W Zrujnowany finał, tożsamość Mala wręście odkryto więc Chris otwarcie się do niego zawraca Mal. Na koniec gdy Mike'a odzyskał wreście kontrole nad ciałem i pocałował Zoey. Ignorował Chrisa który narzeka, że przez to finał jest zbyt czuły i romantyczny.

Courtney

Plan eliminacji Courtney

Mal pokazuje wszystkim, plan eliminacji Courtney.

W Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em, gdy Courtney grozi Mike'owi i Sierrze by biegli szybciej mówiąc "chyba chce cie doczekać kolejnego poranka". Mike wtedy stwierdza w pokoju zwierzeń, że "Courtney jest czasem, trochę przerażająca", lecz zanim mógł dokończyć pojawia się Mal który mówi że lubi gdy jest przerażająco. Mal ponownie się pojawia gdy Mike' zakończył tor przeszkód w Straszne Jedzenie. Wtedy ustawia Wirówkę do sałaty tak by działała szybciej niż powinna. Kończy to się tym że Courtney została wyrzucona na drzewo. W Lody błotnistych Lodziarzy, Mal pokazuje wszystkim szczegółowy plan Courtney, aby wygrać i zdradzić swoją przyjaciółkę Gwen i jej chłopaka Scotta przez co ci się od niej odwrócili. Przez to też, Courtney w tym samym odcinku została wyeliminowana.

Dakota

Dawn

Duncan

Ezekiel

Gwen

Heather

Izzy

Jo

Lightning

Mal

Manitoba Smith

Scott

Sierra

Sam

Staci

Svetlana

Szef Hatchet

Mal i Szef

Mal staje na palcach Szefa.

W Frajerskie Uderzenia, Szef musi z prowadzić Mike'a z wygnania dopóki ten nie nasyła na Szefa spanikowanych zwierząt które go staranowały. Wtedy pojawia się Mal który stanął na palcach Szefa i złośliwie go wita. Przed wyzwaniem, Szef mówi Chris'owi że z Mike'm jest "coś nie tak". W Zrujnowany finał, w końcówce Zoey, Mike obraża brak umiejętności strzelniczych Szefa z jego bazooki na klopsiki. Ten w odwecie, wielokrotnie próbuje go trafić klopsem, dając Zoey czas na wyciągnięcie miecza i wygrać cały sezon. W obu końcówkach, Szef'owi udało się trafić w twarz Mike'a, twierdząc że jego broń sama wystrzeliła podczas czyszczenia.

Vito

Zoey

Zobacz także

Mike
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Cameron | Duncan | Scott | Zoey
Inne Wielorakie osobowości Mike'a
Relacje ze wszystkimi
Gospodarze Chris | Szef
Pierwsza Obsada Alejandro | Beth | Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Geoff | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Druga Obsada Cameron | Jo | Lightning | Mike | Scott | Zoey
Trzecia Obsada Dave | Jasmine | Rodney | Scarlett | Shawn | Sky | Sugar