FANDOM

Z Archiwum 52
The EX-Files
Sezon 3, Odcinek 15
S03E15 Spotkanie Cody'ego z klonem
Premiera Flaga Kanady 06.01.2011
Premiera Flaga USA 13.09.2010
Premiera Flaga Polski 16.12.2010
Piosenka/i "Kradnie chłopców"
Lokalizacja Strefa 51 i 52, Nevada, USA
Wyzwanie Przyniesienie działającego kosmicznego ustrojstwa
Nagroda/y Pierwsza Klasa w Samolocie
Zwycięzca/y Drużyna Amazonek
Wyeliminowana/y Tyler
Przewodnik odcinków
Poprzedni
"Greckie Ruiny"
Następny
"Piknik pod Wiszącą Skałą"

Fabuła

Courtney mówiła jak bardzo cierpi. Sierra również nawyzywała Gwen i mówiła, że odbicie chłopaka jest złe. Heather bardzo cieszyła się, że panujące napięcie jej nie dotyczy. Powiedziała, że nigdy nie czuła się tak bezpiecznie. Courtney rozpaczała jak mogła zaufać Gwen. Powiedziała, że zerwała z Duncanem na swoich warunkach i zachowała godność. Tyler i Owen rozmawiali o Duncanie i o jego postępowaniu wobec dziewczyn. Alejandro rozmyślał, jak wykorzystać sytuacje. Nagle na samolot napadli kosmici. Chris powiedział, że testuje nowy autopilot i jak mu nie wierzą to niech spożyją swój ostatni posiłek. Owen rozpaczał, że "umrze głodny". Duncan i Gwen ze sobą rozmawiali. Wkurzyło to Courtney, a Alejandro powiedział Courtney, żeby też kogoś podrywała i jak na to by Duncan zareagował. Courtney przedstawiła swój plan w pokoju zwierzeń. Courtney zaczęła to realizować. Owen pierdnął. Nagle samolot zaczął spadać, ale wylądował prawidłowo. Owen krzyczał ale Alejandro go uspokoił. Duncan powiedział, że wisi mu 5 dolarów. Alejandro powiedział, że jego wuj jest hipnotyzerem. Powiedział, że wpływanie na ludzi ma we krwi i to nie była jedyna sytuacja, w której wpłynął na Owena. Chris przywitał mrocznie wszystkich w Strefie 52. Gwen powiedziała, że gadżety związane z kosmitami są w Strefie 51. Duncan zażartował. Chris powiedział, że teraz są w bezpiecznym miejscu i wskazał Strefę 51. Wszyscy byli  bezpieczni oprócz Duncana, którego poraził laser. Courtney wyśmiewała się z niego, za plecami Tylera. Duncan zdziwił się, że Courtney nienawidzi go do tego stopnia, że podrywa Tylera. Chris przedstawił wyzwanie i ostrzegł przed naprawdę poważnymi niebezpieczeństwami. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki doszła do pola laserowego. Zobaczyli jak laser razi kicającego nieopodal zajączka. Drużyna Amazonek doszła do pola minowego. Sierra nazwała Gwen "nową Heather". Duncan przedstawił swój plan. Alejandro udało się to zrobić. Tyler nadział się na kaktusa. Owen zapomniał wyrzucić kamień i poraził go laser, po czym poleciał w powietrze i wciągnęła go rura. Tyler krzyknął za nim i przechodził przez płot pod napięciem, a Duncan próbował go wcześniej ostrzec. Koło płotu było wejście, którym weszli Alejandro i Duncan. Duncan powiedział, że Tyler dał czadu. Amazonki próbowały wymyśleć jak wyjść z pola minowego. Chris zadał im piosenkę. O mało co nie trafił go laser. Piosenka była o nienawiści Courtney do Gwen. Po piosence Cody rzucał swoje cukierki, przez które wybuchały miny i Amazonki mogły przejść. Amazonki dotarły do magazynu Strefy 51, ale zaraz po nich weszła Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki. Courtney dalej podrywała Tylera, żeby zrobić Duncanowi na złość. Chris bardziej detronizował uczestników i utrudniał im zadanie. Heather i Courtney szukali kosmicznych ustrojstw. Courtney kopnęła robota, który się uruchomił ale pod swoim ciężarem złamał podłogę i spadł w przepaść. Heather znalazła ustrojstwo, które zaczęło ją wciągać. Courtney po długim rozmyślaniu postanowiła ją uratować. Heather narzekała, że Courtney mogła się pośpieszyć. Courtney "nie chcąco" zniszczyła kosmiczne lustro, ponieważ chciała przegrać, by wyeliminować Gwen. Owen przebudził się w miejscu uszkadzania oraz usuwania pamięci. Tyler usłyszał jego krzyki i postanowił go z tamtąd wyciągnąć. Tylerowi spuchły ręce. Alejandro pośpieszał go, ale nagle w jego ręce wpadło działające kosmiczne ustrojstwo, które stworzyło dwóch kosmitów, którzy zaatakowali Alejandro i Tylera. Duncan i Gwen spotkali się. Po krótkiej rozmowie pocałowali się. Cody znalazł kokon, z którego wydostał się jego kosmiczny klon. Sierra oszalała na widok dwóch Cody'ch i ich przytuliła, po czym kosmiczna wersja Cody'ego eksplodowała. Duncan zobaczył Alejandro i Tylera w kłopotach. Duncan powiedział, że pomoże Alejandro, jeśli ten na niego nie zagłosuje. Następnie pomógł Tylerowi, który po chwili był cały w kosmicznej mazi. Potem próbował pomóc Alejandro, który się potknął i przypadkowo uwolnił Owena, któremu trochę zmieniła się twarz. Chris i Szef nabijali się z niego. Owen rozpaczał, że kosmici usunęli mu pamięć, ale po chwili zorientował się, że nic mu nie jest. Zapytał się Alejandro co tam u niego, nazywając go "Al" kilkanaście razy. Wkurzyło go to i zahipnotyzował Owena, który po chwili z gaciami na głowie zaczął śpiewać idiotyczną piosenkę. Duncana to rozśmieszyło i powiedział, że Alejandro jednak wymiata. Alejandro zdjął z twarzy Owena kosmitę i wrzucił go do pudła Tylera. Również od hipnotyzował Owena, który upadł na twarz. Alejandro i Duncan musieli go nieść. Po chwili w miejsce przyszła Gwen, która pokazała drużynie znalezione kosmiczne ustrojstwo, po czym doganiali Drużynę Chris jest naprawdę BBBB słodki. Podczas biegu, Tyler natknął się na minę i został wystrzelony w powietrze. Chris powiedział, że pozaziemska forma życia robi wrażenie, ale niestety nie dotarła w całości, wtedy Alejandro się wkurzył. Nadbiegające Amazonki dotarły z kosmicznym ustrojstwem w nienaruszonym stanie, pomimo tego, że Courtney kopnęła Gwen, żeby ta upuściła gadżet. Drużyna Amazonek wygrała. Wszystkie Amazonki cieszyły się, poza Courtney. W samolocie Heather powiedziała Courtney, żeby myślała strategicznie, jednak to do niej nie dotarło. Heather powiedziała w pokoju zwierzeń, że Izzy ma godną następczynie. Podczas eliminacji odpadł Tyler. Courtney poszła tam i powiedziała, dlaczego nie pozbyli się Duncana, po czym ze zdenerwowania wypchnęła Tylera z samolotu. Gdy Courtney powiedziała, ze się zemści, Alejandro sprawił, że Owen ponownie zaśpiewał tą idiotyczną piosenkę. Chris zaś zaprosił na kolejny odcinek.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!