FANDOM

Zające (ang. Hares) często nazywane króliczkami (ang. bunnies) to urocze futrzane, milutkie szare zające które wiele razy pojawiły się w Totalnej Porażce. Dwa z nich były pod opieką DJ'a podczas Wyspy Totalnej Porażki. Crimson i Ennui przygarnęli jednego zająca i nazwali go Loki podczas Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu.

Wyspa Totalnej Porażki

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Zajączek DJ'a.
150px-Bunny

Zajączek DJ'a.

Podczas czołówki, DJ relaksuje się w lesie w towarzystwie zająców i innych zwierząt. Niestety tą uroczą chwile psuje ryba która spadła z nieba, przez co zwierzęta zaatakowały DJ'a.

DJ zamiast znaleźć jedzenie dla swojej drużyny, znalazł zająca którego postanowił przygarnąć i nazwać Zajączek w Kiepskie. Zajączek był z nim aż do Komu możesz zaufać?, gdzie DJ powierzył opiekę nad Zajączkiem, Geoff'owi podczas gdy DJ brał udział w wyzwaniu. Geoff dobrze opiekował się zajączkiem, do momentu gdy poszedł z Bridgette popływać a Zajączka pozostawił bez opieki. Wtedy, Zajączka pożarł wąż. Nie chcąc się przyznać do tego, Geoff okłamał DJ'a że zajączek uciekł, przez co DJ wpadł w depresje. Nie chcąc by DJ cierpiał jak on kiedyś, Duncan łapie drugiego zajączka dla DJ'a i mówi mu że zajączek powrócił, podczas ostatniej części wyzwania, co DJ'a motywuje do zakończenia wyzwania zwycięsko, ale niestety został zdyskwalifikowany przez Chrisa za złamanie przepisów.

120px-Killer bunny

Zając w Skarby.

W Polowanie złej woli, jeden zając pojawił się na początku odcinka, ale został spłoszony przez śmigłowiec, którym leciał Chris. W Posiłek obrzydliwości, na widok pizzy z sardynkami, meduzą i konikami polnymi, Trent wybiegł ze stołówki wyrzygać się i część jego wymiocin spadła na jakiegoś dzikiego zająca. W Skarby, klucz Bridgette był umieszczony obok pozornie nieszkodliwego zająca. Jednak gdy do niego podeszła, zając głośno i groźnie ryknął na nią, pokazując szereg dużych i ostrych jak brzytwa zębów, strasząc ją przez co Bridgette niebyła w stanie ukończyć wyzwania.

W Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, DJ relaksuje się w Playa De Los Przegranos wraz ze swoim drugim zajączkiem gdy nagle podlatuje orzeł który chwyta zajączka i zrzuca go na grill. Trochę później, zajączek cały w bandażach, został przypadkowo wyrzucony w powietrze przez DJ'a który dość mocno uderzył w stół na którym siedział zajączek. Na koniec, zajączek dopiero wylądował na kolanach Lindsay która pomyliła go z Tylerem.

Plan Totalnej Porażki

W materiale dodatkowym Projekt piaskowa czarownica, DJ wspomina ze zające są jego ulubionymi zwierzętami bo są delikatne. W Duma księżniczki, kilka zająców zgromadziło się wokół Courtney która śpiewała piosenkę "Mój Książę".

Totalna Porażka w Trasie

Zając jest jedyny raz widziany w Z Archiwum 52, gdzie jeden z nich skacze po polu gdy Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki zastanawia się jak dostać się do Strefy 51. Gdy zając przekracza granicę Strefy 51, wystrzelono w jego stronę laser. Zając wtedy ucieka cały zwęglony.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Zmutowany królik

Zmutowany zając walczy ze zmutowanym bobrem.

W Uciekający model, widziany jest wielki dwugłowy zmutowany zając który walczy ze zmutowanym bobrem.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Scott atakowany przez zające

Stado królików atakuje Scotta.

Stado królików które są pod wpływem niebieskiego księżyca, pojawiło się w Księżycowy Obłęd, gdzie zaatakowały Scotta. Później, króliki próbują zaatakować Camerona którego w ostatniej chwili ratuje Sierra. W Zrujnowany finał, kilka zająców razem z innymi zwierzętami, ucieka z Obozu Wawanakwa, który zaczął tonąć.

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Zając z hełem zła

Zając w hełmie zła Maxa.

W Więc, to jest moja drużyna?, jeden zając jest widziany z Ellą podczas gdy ta pierwszy raz korzysta z pokoju zwierzeń.

W Kocham cię tłusta świnko, jeden z zająców został wykorzystany przez Maxa do zaprezentowania działania jego najnowszego wynalazku "hełmu zła".

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Loki.
Crimson, Ennui i Loki

Loki, trzeci członek drużyny Gotów.

W Australijska plaga, drużyny mają za zadanie złapać dziesięć królików z gospodarstwa. Ale mogą przejść do następnego etapu, jeśli złapią rzadkiego królika albinosa. Wiele drużyn ma problemy z łapaniem króliczków z wyjątkiem Gotów, ponieważ króliki lubią Ennui'ego. Łyżwiarze pożyczają zestaw do makijażu Ennui'ego i nakładają go na jednego ze swoich królików, którego wykorzystali do oszukania Kadetek aby myślały że znalazły królika albinosa. Po tym, jak Goci z powodzeniem złapali dziesięć królików, postanowili przygarnąć czarnego króliczka, którego nazwali Loki na cześć Nordyckiego Boga. Tymczasem Przyrodni Bracia złapali królika albinosa, chociaż pomylili go z kangurem.

Królik jest jednym ze zwierząt, które Owen potrącił podczas kierowania ciężarówką w Poznajcie byczka z prerii.

Ciekawostki

Galeria